masterkjw Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik speel nou sinds een tijd je SA, ik ben nog niet zover, Los Santos. Maar nou kon ik toch zweren dat er in het begin twee auto´s in de garage konden, maar nu geeft hij aan dat er niet meer bij kan terwijl er maar een auto in staat. Is dit meer voorgekomen, kon niets vinden met zoekfunctie, en wat kan ik er tegen doen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Er kan officieel maar één auto in, en een tweewieler. Natuurlijk kun je er gemakkenlijk twee auto's inzetten, door een auto half in de garage te zetten, en vervolgens een tweede auto in te rijden. In meer garages geeft hij aan dat deze vol zit, maar hier hoef je je niks van aan te trekken. Overigens zijn de regels/wetten in san andreas er natuurlijk om lekker overtreden te worden. Succes verder Pennywise Reageren
masterkjw Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Pennywise, dank voor de snelle reactie. Mijn probleem is dat de garage dus niet open gaat als ik er met een auto of motor voor sta terwijl er 1 auto in staat En hij geeft de melding dat mijn garage vol is. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Pennywise, dank voor de snelle reactie.Mijn probleem is dat de garage dus niet open gaat als ik er met een auto of motor voor sta terwijl er 1 auto in staat En hij geeft de melding dat mijn garage vol is. Probeer met de auto die al in de garage staat tot half uit de garage te rijden, dus zodat de poort niet meer naar beneden kan. Nu kun je er zo veel voertuigen in plaatsen als je wil. Succes Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Houd er natuurlijk wel rekening mee, dat een teveel aan auto's of moto's gewoon zomaar kan verdwijnen. Als je er dan nog een getunede auto bijzet heb je kans dat hij helemaal wit is als je hem uit de garage haalt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Er kunnen normaal idd 2 autos in, heb je er geen motor of zo extra in staan (een motor is ook een plaats) Reageren
masterkjw Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb er maar 1 auto en verder niets. Ik heb de tip van Pennywise ten harte genomen en heb er nu twee auto's in staan door de eerste auto er half uit te rijden zodat de garage open bleef staan. Ik heb hem gesaved en opnieuw geload en ze staan er nog steeds in. Ieder bedankt voor jullie tips en reacties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.