wiegy Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 weet iemand waar je een vaste spray can kan vinden ???? Reageren
pottevijn Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 wat is een vaste spray can? als je grafitty bedoelt dan ligt ie thuis in je slaapkamer :lol: Reageren
wiegy Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2004 wanneer komt ie er te liggen ik heb hem nog niet of heb ik niet goed gezien bij mij ligt altijd een camera Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 wanneer komt ie er te liggen ik heb hem nog nietof heb ik niet goed gezien bij mij ligt altijd een camera Nadat je die missie hebt gedaan, dat je hem moet gebruiken. Hij ligt dan in dezelde kamer als waar je fototoestel ligt. Reageren
victor88 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 die grafitie moet echt heel snel komen al na een paar missies Reageren
pinguin Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 welke missie ben je nu dan aan het doen? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 die spray bus ligt er al van af het begin. want ik heb hem ook heel vaak moeten pakken om alle 100 Tags te kunnen over spuiten. En hij lag er echt elke keer als ik daar kwam. Reageren
wiegy Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2004 maar je gaat toch niet in het begin al die tags spuiten??? je kan niet weten dat ie er vanaf het begin ligt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 maar je gaat toch niet in het begin al die tags spuiten???je kan niet weten dat ie er vanaf het begin ligt ik heb ze wel in het begin gespoten, want toen kreeg ik 4 wapens bij mijn huis. En die heb ik elke keer opgehaald voor missies. Het zijn hele goeie wapens en gratis. Ze komen ook nog eens elke keer weer terug. Reageren
juul Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 hoe lang heb je erover gedaan om alle grafiti muurtjes te bespuiten Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 hoe lang heb je erover gedaan om alle grafiti muurtjes te bespuiten ik zou het niet weten. ongeveer Een uurtje. (Alle 100) Reageren
pimp Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ik heb de tags ook al van het beginn egt handig:D Reageren
pottevijn Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ontopic* hij ligt er als je de missie gedaan hebt van grafitti spuite, ongeveer de 8ste missie niet veel werk! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ontopic*hij ligt er als je de missie gedaan hebt van grafitti spuite, ongeveer de 8ste missie niet veel werk! De missie om te sprayen is de 3e missie. 1e missie is de BMX, 2e is Ryder (kapper + pizza) en de 3e is Tagging Up Turf. Je kunt echter al VOOR Taggin Up Turf sprayen. De can ligt niet in je slaapkamer, maar wel op een dak achter je huis. Daar kun je op via je garage. Ik ben namelijk net opnieuw begonnen. Ik ben een savegame aan het maken waar geen missies op zitten, maar wel politie, brandweer, taxi en ambulance al gedaan zijn. Ik heb nu ook al 100 sprays, terwijl die missie nog moet komen :-) Aan het begin van Tagging Up Turf heb je ineens iets van 6 sprays kwijt, die zijn weer normaal (ik was benieuwd hoe het spel zou reageren :-) ) Reageren
denracer Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 hoe lang heb je erover gedaan om alle grafiti muurtjes te bespuiten ik zou het niet weten. ongeveer Een uurtje. (Alle 100) zijn die tags alleen in los santos ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.