Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb net het spel op ps2 uitgespeeld, allee wel te verstaan dat ik de missies heb uitgespeeld nog niet 100% gehaald,

maar ik zou willen weten wanneer ik Wang cars kan kopen moet ik daar iets speciaal voor doen ?

Greetz Spec101

Geplaatst: (bewerkt)

Een hele goede vroege morgen Spec101, en een hartelijk welkom op GTAforum,

Wang Cars, de garage die je als eerste thuishaven in San Fierro hebt, word als asset ingesteld na de missie Puncture Wounds, Waar je dagenlijks 8000 euro kunt afhalen.

Nog een fijne nacht,

Gr, Pennywise :cya:

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Wang Cars, de garage die je als eerste thuishaven in San Fierro hebt, word als asset ingesteld na de missie Puncture Wounds, Waar je dagenlijks 8000 euro kunt afhalen.

Nog een fijne nacht,

dank je voor verwelkoming, maar ik heb dus net gemerkt dat ik die missies niet gedaan heb en ook 1 van zero niet dat is new model army

voor de rest heb ik ze wel allemaal , dus zou 'k eigenlijk na die missie voor zero die missies van wangcars kunnen doen ? grtz

Geplaatst:

Om Wang Cars te kunnen kopen moet je de missie Yay Ka-Boom-Boom hebben gedaan (dat is een storyline missie dus die heb je al) én de Driving School hebben gehaald (minimaal brons op elk onderdeel). Ik denk dat je de laatste bent vergeten aangezien dat snel gebeurt.

Zoals je ziet hebben de Zero missies niets te maken met Wang Cars. Succes ermee :bier:

Geplaatst:

Nog een fijne nacht,

dank je voor verwelkoming, maar ik heb dus net gemerkt dat ik die missies niet gedaan heb en ook 1 van zero niet dat is new model army

voor de rest heb ik ze wel allemaal , dus zou 'k eigenlijk na die missie voor zero die missies van wangcars kunnen doen ? grtz

De storyline is uit te spelen zonder de missie van Zero. Natuurlijk is het wel handig in geval je de 100% wilt halen. De missie van Wangcars zou je dus gewoon kunnen doen. Het zou kunnen dat deze zijn overgeslagen, namenlijk als de storyline op een verkeerde volgorde gespeeld wordt.

In het geval je deze tog wilt spelen, kun je een savegame downloaden. Hiervoor raad ik je 'deze' site aan.

Geplaatst:
Om Wang Cars te kunnen kopen moet je de missie Yay Ka-Boom-Boom hebben gedaan (dat is een storyline missie dus die heb je al) én de Driving School hebben gehaald (minimaal brons op elk onderdeel). Ik denk dat je de laatste bent vergeten aangezien dat snel gebeurt.

Zoals je ziet hebben de Zero missies niets te maken met Wang Cars. Succes ermee :bier:

jij zegt minimaal brons maar was het niet voor alles goud want ik heb op alles bijna goud behalve city slcik daar heb ik brons en heb geenw ang cars

Geplaatst:
jij zegt minimaal brons maar was het niet voor alles goud want ik heb op alles bijna goud behalve city slcik daar heb ik brons en heb geenw ang cars

Ik vermoed dat je de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' nog niet voltooid hebt. Om de Wang Cars te kunnen kopen moet je namelijk deze missie voltooien en alle onderdelen van de Driving School minimaal met brons afgesloten hebben. Als je dit eenmaal gelukt is, verandert het blauwe icoontje voor de Wang Cars in een groen exemplaar. Je kunt de Wang Cars vervolgens kopen voor $ 80.000,-

Geplaatst:

Ik vermoed dat je de missie 'Yay Ka-Boom-Boom' nog niet voltooid hebt. Om de Wang Cars te kunnen kopen moet je namelijk deze missie voltooien en alle onderdelen van de Driving School minimaal met brons afgesloten hebben. Als je dit eenmaal gelukt is, verandert het blauwe icoontje voor de Wang Cars in een groen exemplaar. Je kunt de Wang Cars vervolgens kopen voor $ 80.000,-

ik heb de hele story line missies al uit

Geplaatst:

In deze post vertel je dat je het laatste onderdeel van de Driving School nog niet voltooid hebt, oftwel: City Slicking. Heb je deze ondertussen al afgesloten met een medaille? Zo ja, dan zul je toch echt wel de mogelijkheid hebben om Wang Cars te kopen, hoor. Zo niet, dan zul je dit onderdeel (City Slicking) dus nog even minimimaal met een bronze medaille af moeten ronden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...