.:TOM:. Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1 gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model] XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Bewerkt: 14 mei 2007 door .:TOM:. Reageren
mathi Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1 gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model] XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX leuk idee maar hoe je dat juist doet weet ik niet Bewerkt: 4 april 2007 door mathi Reageren
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Kijk even op onze Master Tutorial List! Daar staat heus wel een tutorial voor het ingame zetten met 3D's Max! Rivel Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ja maar met 3dsmax 7 en ik snap er niet echt veel van Reageren
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt hoor! De tuts. van 3D's max 7 kan je zeker wel doen in 3D's max 8! Misschien is er dan een klein verschil ofzo! Ik weet niet! Probeer het maar! En anders moet je nog wat meer gaanoefenen in het modden dan lukt het vast wel na een tijdje! Zodoende! Oefening baart Kunst:P! Rivel Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt hoor! De tuts. van 3D's max 7 kan je zeker wel doen in 3D's max 8! Misschien is er dan een klein verschil ofzo! Ik weet niet! Probeer het maar! En anders moet je nog wat meer gaanoefenen in het modden dan lukt het vast wel na een tijdje! Zodoende! Oefening baart Kunst:P!Rivel Nope ... Er staat iets in van al je models tesamen te voegen en als ik de tut volg dan tjah vind ik het niet... En de KAM scripts kan je niet meer downloaden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) En de KAM scripts kan je niet meer downloaden. Jawel, je kan het >>HIER<< downloaden. Bewerkt: 6 april 2007 door hooligun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.