Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1

gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model]

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst: (bewerkt)
Wel ik wil mezelf veranderen in een soort van dummie (CJ dus), ik was te lui om deze te maken dus heb ik 1

gevonden op google. Maar hoe zet ik deze nou ingame (hoe verander ik CJ in die dummie) [ niet een texture,maar een model]

X Voor als iemand hem ook wil gebruiken,hierX

leuk idee maar hoe je dat juist doet weet ik niet

Bewerkt: door mathi
Geplaatst:

Ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt hoor! De tuts. van 3D's max 7 kan je zeker wel doen in 3D's max 8! Misschien is er dan een klein verschil ofzo! Ik weet niet! Probeer het maar! En anders moet je nog wat meer gaanoefenen in het modden dan lukt het vast wel na een tijdje! Zodoende! Oefening baart Kunst:P!

Rivel

Geplaatst:
Ik denk dat dat niet zoveel verschil uitmaakt hoor! De tuts. van 3D's max 7 kan je zeker wel doen in 3D's max 8! Misschien is er dan een klein verschil ofzo! Ik weet niet! Probeer het maar! En anders moet je nog wat meer gaanoefenen in het modden dan lukt het vast wel na een tijdje! Zodoende! Oefening baart Kunst:P!

Rivel

Nope ... Er staat iets in van al je models tesamen te voegen en als ik de tut volg dan tjah vind ik het niet...

En de KAM scripts kan je niet meer downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...