pippo Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 hoi als ik mij rpg script wil compilen komt er dit D:\DOCUME~1\rpgmode\rpg.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: "dini" Compilation aborted.Pawn compiler 3.0.3367 Copyright © 1997-2005, ITB CompuPhase 1 Error. waar zit de fout dan kan iemand mij helpen Reageren
chieljon Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Hoi pippo, dini is een extra dingetje voor het scripten van SA-MP. Het bevat extra dingen die je kunt gebruiken bij het maken van het script. Ik adviseer je om dini te downloaden op het forum van SA-MP. Zelf heb ik dini ook niet, maar ik weet dat het bestaat. Mvg Chieljon Edit: die error verwijst dus naar 'dini', wat je niet hebt. Wanneer je hem download op dat forum (gewoon even zoeken ernaar daar) dan moet het weg zijn. Bewerkt: 4 april 2007 door chieljon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.