Baffie Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden. Ik 14 ik heb het gedaan op ocean beach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 In deze topic kun je je langste weelies en stoppies in tijd en/of seconden aangeven, Mijn langste weeelie is nu 11 seconden afstand weet ik niet meer en langste stoppie is 91 seconden. Ik 14 ik heb het gedaan op ocean beach Is je langste stoppie 14 seconden of je langste weelie 14 seconden, graag erbij vermelden!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thabri Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 weelie 15 seconden en stopie 16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Als je een hele lange stoppie wil krijgen net zo als ik (91 sec.) moet je met een Faggio (vespa) naar het vliegveld gaan, op de landings- en startbanen en je hebt er zo eentje van minstens een minuut. Geld trouwens hetzelfde voor weelies, alleen heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.