Tunix Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hey, ik heb een vraagje. Ik heb van iemand een Infrarood stick geleend, zodat ik muziek op mijn mobiel kan zetten, maar dan doe ik hem in mijn USB-poort, dan zoekt hij naar de stuurprogramma's, en kan hij niks vinden. Weet iemand een site ofzo waar ik die vandaan kan halen? Ze weet trouwens niet of er een cd'tje bij hoort Alvast bedankt! Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hey, ik heb een vraagje. Ik heb van iemand een Infrarood stick geleend, zodat ik muziek op mijn mobiel kan zetten, maar dan doe ik hem in mijn USB-poort, dan zoekt hij naar de stuurprogramma's, en kan hij niks vinden. Weet iemand een site ofzo waar ik die vandaan kan halen? Ze weet trouwens niet of er een cd'tje bij hoort Alvast bedankt! Het ligt eraan welke type je hebt. Dan moet je die drivers downloaden en installeren als je geen CD hebt. Ik ken wel een hele goeie site waar je je drivers kan zoeken. http://driverscollection.com/?C=13. Veel succes ermee Reageren
Tunix Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Het ligt eraan welke type je hebt. Dan moet je die drivers downloaden en installeren als je geen CD hebt. Ik ken wel een hele goeie site waar je je drivers kan zoeken. http://driverscollection.com/?C=13. Veel succes ermee Bedankt! Ik ga even kijken. Huh? Het zijn er maar drie... De eerste twee proberen dan, de laatste is Windows 95 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Het ligt eraan welke type je hebt. Dan moet je die drivers downloaden en installeren als je geen CD hebt. Ik ken wel een hele goeie site waar je je drivers kan zoeken. http://driverscollection.com/?C=13. Veel succes ermee Bedankt! Ik ga even kijken. Huh? Het zijn er maar drie... De eerste twee proberen dan, de laatste is Windows 95 Dat komt omdat er maar 3 soorten IR Adapters bestaan. Toevallig heb ik er zelf ook eentje. Hier een plaatje Reageren
Tunix Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Ik heb een IR-stick, geen adapter. Ik heb er even een foto van gemaakt: Bewerkt: 4 april 2007 door Tunix Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb een IR-stick, geen adapter. Ik heb er even een foto van gemaakt:foto en nog een foto Weet je ook toevallig hoe de IR-Stick heet en wat de merk enz. is, want zonder die gegevens wordt het best lastig Als je namelijk die gegevens weet en zegt, kan ik voor jou de drivers op internet opzoeken >>> Door Preddy: Volgende keer die plaatjes even uit je quote halen, maakt de pagina overzichtelijker <<< Reageren
Tunix Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Weet je ook toevallig hoe de IR-Stick heet en wat de merk enz. is, want zonder die gegevens wordt het best lastig Als je namelijk die gegevens weet en zegt, kan ik voor jou de drivers op internet opzoeken Nou, er staat niet veel op. Er staat FC en dan nog een klein c'tje in de hoofdletter C na de F. Kijk, even nagemaakt: En dan zoals je op het plaatje ziet nog een serienummer ofzo: SN:040008518 Veel succes! EDIT: Sorry dat ik hem als download-file heb gedaan (ook weer gefixt), ik had hem in Paint gemaakt, ik ga PS niet opstarten voor zo'n klein dingetje Bewerkt: 4 april 2007 door Tunix Reageren
Tunix Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 *Bump* Nu heeft haar vader een paar stuurbestanden op een cd'tje gebrand. Dan doe ik het cd'tje erin en de stick. Dan krijg ik de Wizard om stuurprogramma's te zoeken. Dan geef ik de CD-rom schijf als opdracht op. Dan vind hij één bestandje dat het goede stuurprogramma is. Maar dan druk ik verder, en dan staat er: "Het gevonden INF bestand is anders dan het opgevraagde bestand." Het is dus mislukt Weet iemand hoe dit komt/hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.