kavabu Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Heey, ik heb deze 2 missies zeker al 20 keer gespeeld elk maar het wil niet lukken. Kan iemand mij aub verder helpen. missies: free fall en up, up and away cheat: maakt niet uit versie: ik denk 1 alvast bedankt!!!! GTASAsf1.zip
Bassiej Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Heey, ik heb deze 2 missies zeker al 20 keer gespeeld elk maar het wil niet lukken.Kan iemand mij aub verder helpen. missies: free fall en up, up and away cheat: maakt niet uit versie: ik denk 1 alvast bedankt!!!! GTASAsf1.zip Ik zal voor je kijken . Ik weet niet precies wat het probleem is maar ik kan met geen mogelijkheid jou savegame openen. Niet in V2 en ook niet in V1. Zou het zo kunnen zijn dat je misschien mods gebruikt hebt? Edit: @ Matthijs: Prima hoor... Ik snap niet waarom hij het bij mij niet doet , ik heb alle topic's over V1 en V2 doorgelezen maar het lukt me niet om sommige savegames te spelen... Bewerkt: 4 april 2007 door Bassiej™
-Matthijs- Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Up, up and away! - Mission Passed! Beloning: $$ Freefall - Mission Passed! Beloning: $15.000,- - Respect + Bewerkt: 4 april 2007 door -Matthijs-
kavabu Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Bij mij doet hij het wel, zal ik hem dan maar doen? Ik heb geen mods ofzo gebruikt, alleen de gewone cheats. doe jij hem dan maar Matthijs... Heey, Matthijs, bedankt dat je hem voor mij wil doen, maar heb je een idee wanneer je zou klaar zijn... Ik moet namelijk weg en zou graag eerst nog wat spelen... Maar het is zeker niet erg hoor als je nog niet zou klaar zijn, ik kon de missies toch niet doen dus... Alvast bedankt!!! Bewerkt: 4 april 2007 door kavabu
kavabu Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Up, up and away! - Mission Passed!Beloning: $$ Freefall - Mission Passed! Beloning: $15.000,- - Respect + Bedankt!!!!!
Recommended Posts