michaelfivez Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Missies: freefall (gewoon halen) + de vliegschool verbeteren (liefst alles goud ) + de boot- en motorschool halen (ook liefst alles goud ). Liefst geen andere missies / e.d. halen (ook geen nieuwe kleren kopen) cheaten: alleen armor/health cheat, zeker geen riot cheat versie: 2.0 overig: Have fun en alvast bedankt (savegame zit bij bijlagen) >>> Door Bling: Denk je aan de maximale aanvraagregels? Ik zal dit topic voor één keer door de vingers zien, maar bij de volgende grijp ik in. <<< EDIT: ow oeps, wist ik niet ik had bij regels alleen het 1 e bericht gelezen Bewerkt: 4 april 2007 door michaelfivez
-eend- Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Passed: Freefall $15.000 +respect passed: Learning to fly zilver +vliegvaardigheid Passed: boat school zilver +vaar-vaardigheid passed: motor schoolgoud Als je alles echt goud wou hebben , mag iemand anders dat doen Ik heb verder niet gecheat of gemod.. veel plezier verder ( ik heb er wel slot 3 van gemaakt , omdat mijn savegame op slot 1 staat.. dus moet je t weer even terug veranderen Bewerkt: 4 april 2007 door -eend-
michaelfivez Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hoeft niet perse, lata ik wel een andere keer doen. ALvast bedankt !
Recommended Posts