Jump to content

sims 2 ps2 cheats

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek codes voor the sims 2 voor de PS2 maar ik zoek een duidelijke site in het Nederlands

En ik wil graag ook nog weten als iemand het weet wat je eerst moet doen voor je de codes invoert.

Alvast bedankt :sigaar:

Geplaatst:
Ik zoek codes voor the sims 2 voor de PS2 maar ik zoek een duidelijke site in het Nederlands

En ik wil graag ook nog weten als iemand het weet wat je eerst moet doen voor je de codes invoert.

Alvast bedankt :sigaar:

Ik heb hier een Nederlandse pagina met PS2 cheats voor je gevonden, uiteraard voor de PS2. Om de cheats te activeren dien je het spel eerst te pauzeren voordat je de cheats invoert. Succes ermee!

Geplaatst:

Ja maar je moet een schermpje voor krijgen maar die kan ik niet krijgen. Want als ik de code voor het schermpje doe gebeurt er niks en als hij gewoon op pauze staat dan gebeurt er ook niks terwijl ik zeker weet dat ik de code goed invoer

Geplaatst:

Die cheats doen het gewoon niet,je moet altijd bij bekende site's kijken daarzo zijn de goede cheats te vinden

Greetz gekkieJ01

Geplaatst:
Ja maar je moet een schermpje voor krijgen maar die kan ik niet krijgen. Want als ik de code voor het schermpje doe gebeurt er niks en als hij gewoon op pauze staat dan gebeurt er ook niks terwijl ik zeker weet dat ik de code goed invoer

Zet het spel eens op pauze, dus op de 'ESC' van de PS2. Probeer dan eens één van deze cheats in te voeren. Sorry, maar ik kon geen geschikte Nederlandse site vinden met PS2 cheats voor De Sims 2. Als je op die site kijkt zie je ook bovenaan staan dat je het spel eerst op pauze moet zetten, vervolgens deze cheat invoeren: '

L1, R1, Up, X, R2' en dan een cheat naar keuze invullen.

Die cheats doen het gewoon niet,je moet altijd bij bekende site's kijken daarzo zijn de goede cheats te vinden

Greetz gekkieJ01

Zo'n onbekende site is de bovenstaande ook weer niet, ik neem aan dat ze er geen onzin neerzetten...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...