Mr.stickz Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Type: logo Stijl: mag 3-d mag effecten bewegend maakt niet uit INIEDERGEVAL NIET STANDAARD! Grootte: ongeveer zo groot as die zwart met groen wel vierkant Afbeelding: zie bijlage Tekst: maak er maar wat van 3-d effect alles mag maar niet zo standaard Rand: NEE Kleuren: mag zo als in de afbneeldingen mag as in me sig maakt niet zo veel uit.. Render (optioneel): kweenei pecies wat et is maar ik denk de afbeeldingen hieronder(correct me if i'm wrong ;p) Extra (optioneel): het is voor mn SITE IEDEREEN MAG ER WEL EEN PAAR MAKEN IK WISSEL HEEL VAAK AF HOE MEER HOE BETER!!! Bewerkt: 4 april 2007 door Mr.stickz Reageren
job+thom Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Ik wil dat best wel voor je doen. Maar bedoel je met 3D dat het logo bolle randen/letters moet klijken of moet het lijken als of hij diepte heeft? Update: Een voorbeeld van het logo met bolle randen: klik voor een groter exemplaar En een voorbeeld van het logo waarbij het lijkt alsof hij in 3D is: klik voor een groter exemplaar Bewerkt: 5 april 2007 door job+thom Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Ik wil dat best wel voor je doen. Maar bedoel je met 3D dat het logo bolle randen/letters moet klijken of moet het lijken als of hij diepte heeft?Update: Een voorbeeld van het logo met bolle randen: klik voor een groter exemplaar En een voorbeeld van het logo waarbij het lijkt alsof hij in 3D is: klik voor een groter exemplaar hij is al wat mooier vooral die 1de maar volges mij bedoel ik dat ie diep moet lijken... is die 2de in diepte gemaakt want dat vind ik niet zo mooi Bewerkt: 6 april 2007 door Mr.stickz Reageren
job+thom Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik zal kijken wat ik er nog aan kan veranderen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb ook wat geprobeerd : Link : http://img84.imageshack.us/img84/6760/mtbmm2.png Afbeelding : Woetsha Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb ook wat geprobeerd :Link : http://img84.imageshack.us/img84/6760/mtbmm2.png Afbeelding : Woetsha tjsa... is eigelijk een betje t zefde as mn eigen en ik wou het met efecten en dat het in psp ofsow was gemaakt want met paint kan ik het zelf ook wel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.