profile Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb een vraagje. Kan je een quiktime filmpje openen in windows media player?? En hoe doe je dat dan. Met een quiktime filmpje kan je geen filmpjes maken(denk ik). En met windows media filmpjes wel. Kent iemand het antwoord Reageren
Joriz Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Je kan in Windows Media Player geen Quicktime bestanden afspelen. Ik begrijp niet helemaal wat je met je vraag bedoelt. Maar inprincipe kan je gewoon Quicktime bestanden bewerken en herrenderen zolang je maar de goede software en codecs hebt. VLC speelt btw bijna alles zonder dat je enige gedownloade codec nodig hebt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Je kan ook het filmpje converten naar WMV met behulp van een programma'tje! Reageren
profile Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Je kan in Windows Media Player geen Quicktime bestanden afspelen. Ik begrijp niet helemaal wat je met je vraag bedoelt. Maar inprincipe kan je gewoon Quicktime bestanden bewerken en herrenderen zolang je maar de goede software en codecs hebt.VLC speelt btw bijna alles zonder dat je enige gedownloade codec nodig hebt. Dag joriz. k wil graag een filmpje maken met bestanden van quiktime.Maar ik heb alleen windows movie maker. Dus de naam zegt het al WINDOWS movie maker.Dus niet quiktime. Mijn vraag is dus:is er een programma waarmee je zowel quiktime filmpjes als windows media filmpjes mee kan bewerken tot een filmpje(zoals je dat in windows movie maker kan doen,maar dan alleen met windows bestanden). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.