Stillesandro Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb n00bmode geinstalleerd. Ik start san andreas op en begin. Na het filmpje van CJ die aankomt wordt het scherm zwart en crasht san andreas... Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Savegames met n00bmode die ik gedownload heb doen hetzelfde. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik heb n00bmode geinstalleerd. Ik start san andreas op en begin. Na het filmpje van CJ die aankomt wordt het scherm zwart en crasht san andreas...Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Savegames met n00bmode die ik gedownload heb doen hetzelfde. Dan zal dat wel betekenen dat je de verkeerde versie van GTA hebt. Je hebt namelijk twee versies, op de één kan je wel modden en op de andere weer niet. Ik denk dat jij die laatste hebt. Je moet er dus voor zorgen dat je V1 krijgt, dus de versie waar je wel kan modden. Om die te krijgen kun je het beste deze patch even downloaden en natuurlijk even installeren. Als je dat gedaan hebt moet je het nog eens proberen! Reageren
Stillesandro Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) blijven mijn saved games dan wel bestaan? Bewerkt: 5 april 2007 door Stillesandro Reageren
BaasB Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 blijven mijn saved games dan wel bestaan? Ja, die blijven dan gewoon bestaan. De savegames staan als het goed is in de map Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. De 8 verschillende savegame-bestanden die in die map staan, heten: GTASAsf1.b GTASAsf2.b GTASAsf3.b GTASAsf4.b GTASAsf5.b GTASAsf6.b GTASAsf7.b GTASAsf8.b Dat zijn alle savegames. Deze savegames gaan niet verloren als je modificaties installeert. Als je toch bang bent dat er iets fout gaat, kun je altijd even alle savegames kopieëren (gewoon selecteren, er dan met de rechter muisknop op klikken, en op 'Kopiëren' klikken), en in een aparte map zetten. Let op: Als je de N00bmode installeert, kan je niet verder spelen op een van je oude savegames. Je moet een 'New Game' starten. Dus als je een savegame hebt waarbij je nog opgeslagen had voordat je de N00bmode geïnstalleerd had, kun je hier helaas niet op verder spelen met de N00bmode. Als je de N00bmode dan weer verwijderd, kun je weer gewoon op deze savegame verder spelen. Maar op het moment dat je de N00bmode hebt, kan dat niet. Veel plezier met de N00bmode. Reageren
Stillesandro Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Ok,bedankt, ga hem nu even patchen EDIT: als ik hem patch zegt hij: "Nothing to do, the files are already updated!" Raar, want ik kies wel de juister directory... Weet iemand misschien waar het wel aan kan liggen? Bewerkt: 5 april 2007 door Stillesandro Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ok,bedankt, ga hem nu even patchenEDIT: als ik hem patch zegt hij: "Nothing to do, the files are already updated!" Raar, want ik kies wel de juister directory... Weet iemand misschien waar het wel aan kan liggen? Letterlijk vertaald staat dat er niets meer aan te doen valt, omdat de bestanden al up-to-date zijn. Met andere woorden, je hebt waarschijnlijk al V1. Start GTA eens op en kijk rechts, als het goed is onderin, of er een versienummer staat. Staat deze er niet dan heb je sowieso al V1 en anders staat er een andere versie. Misschien dat een schone installatie weer helpt. Doe dat eens, installeer de patch, en installer de mod. Je kan het proberen, nooit geschoten is immers altijd mis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.