joppie Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Heey, Als ik bij me garage kom in El Corona dan valt ie uit. Ik kan dus ook me garagedeur niet open doen... Weet iemand hoe dit komt? (heb natuurlijk wel mods)... Reageren
SWYV Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Heey,Als ik bij me garage kom in El Corona dan valt ie uit. Ik kan dus ook me garagedeur niet open doen... Weet iemand hoe dit komt? (heb natuurlijk wel mods)... euhm heb jij met de originiele auto getund in een van de tuningwinkels? en nadien car mods gebruikt? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik denk dat de oorzaak mods zijn. De beste oplossing is je mods eraf te halen door een backup terug te zetten of GTA San Andreas opnieuw te installeren. Nu zal alles weer werken. Kijk voortaan uit met mods installeren, doe het rustig en zorgvuldig. Want als een mod verkeerd geïnstalleerd is krijg je dit soort problemen. Reageren
joppie Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Heey,Als ik bij me garage kom in El Corona dan valt ie uit. Ik kan dus ook me garagedeur niet open doen... Weet iemand hoe dit komt? (heb natuurlijk wel mods)... euhm heb jij met de originiele auto getund in een van de tuningwinkels? en nadien car mods gebruikt? Ja dat klopt want er stonden volgens mij 2 getunde auto's in voordat ik ging modden... Reageren
SWYV Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 omdat de gemodde auto's wss geen tuning onderdelen werking (dummy's) kunnen hebben, veroorzaken ze dit zulke problemen tip, idd de back up erop gooien en dan hen uithalen uit de garage en bij elke garages controleren tot er geen getunde auto's dan mag jij modden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.