bus Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 in gta vc was er de rio(boot) zon catamaran maar op wikigta staat dat deze ook in sa is te vinden ??? kijk maar is dit waar????? http://nl.wikigta.org/index.php/Rio_%28GTA_Vice_City%29 Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Waarschijnlijk een foutje, want hij zit er niet in. Dit zijn de enigste boten die er in zitten: Coast Guard Dinghy Jetmax Launch Marquis Predator Reefer Speeder Squalo Tropic Vortex Het zal wel een foutje zijn. Zal denk ik zo snel mogelijk aangepast worden Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Ja, maar daar heet hij anders. En aangezien de link op die pagina rood is, betekend dat, dat er nog aan de pagina gewerkt wordt. Als je even geduld hebt, zoek ik de echt naam wel even op. Edit: Nee, hij zit er toch niet in, ik dacht van wel. Bewerkt: 4 april 2007 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.