Sseb Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 hey mensjes ik had PSP 8 verwijderd omdat ik niks meer met skins ging doen "dacht ik" maar nu ga ik toch wat doen met skins, alleen nu kan ik de goede PSP 8 vinden aan PSP 8 zit geen abonement vast enz. dat bleek bij de vorige keer dat ik hem had gewoon gratis voor mensen maar nu had ik hem weer gedownload staat er dat de looptijd is verstreken heeft iemand de goede link voor mij alvast bedankt Seb,
-Matthijs- Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 hey mensjesik had PSP 8 verwijderd omdat ik niks meer met skins ging doen "dacht ik" maar nu ga ik toch wat doen met skins, alleen nu kan ik de goede PSP 8 vinden aan PSP 8 zit geen abonement vast enz. dat bleek bij de vorige keer dat ik hem had gewoon gratis voor mensen maar nu had ik hem weer gedownload staat er dat de looptijd is verstreken heeft iemand de goede link voor mij alvast bedankt Seb, Als je verlooptijd verlopen is betekent dat dat je een trail versie hebt gedownload. Een trial is een demo die meestal enkele weken geldig is. Ik denk dat PSP 8 net zo als PS een trial van 30 dagen heeft, dus naar 30 dagen is je proefperiode verlopen en moet je één kopen. (Weer een trial downloaden heeft geen zin.) Dus, een trial versie kan je sowieso niet meer downloaden. Je moet hem dan origineel kopen in de winkel, andere mogelijkheden zijn er wel maar daar mogen we gezien de regels niet over praten.
Dutchy3010 Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 PSP8 is ook een programma die je moet kopen, niet al te duur. De vorige keer heb je dus waarschijnlijk (onbewust) een crack gebruikt. Maar, daar mogen wij hier niet over praten. Gesloten dus.
Recommended Posts