kavabu Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Heey, hier ben ik weer. Ik heb die keycard nodig van Millie, maar telkens als ik haar mee uitneem, komt er nix bij. Ik vraag me af wat ik verkeerd doe, ik heb ongeveer 20%, maar je moet minstens 35% hebben... Wil iemand deze voor mij doen. missie: min. 35% Millie versie: 1 cheats: maakt niet uit overige: niets anders doen, geen telefoontjes opnemen aub!!! Alvast bedankt!!! GTASAsf4.zip
-Matthijs- Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Millie minimaal 35% - Mission Passed! Beloning: Key-card, (moet nog opgehaald worden) De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 4 april 2007 door -Matthijs-
oorsmeer Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 weetje hoe je heel erg makkelijk % erbij krijgt bij millie,, door in je gimp suit naar haar toe te gaan, zie je ff een vage scène en dan is je date weer voorbij
kavabu Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 weetje hoe je heel erg makkelijk % erbij krijgt bij millie,, door in je gimp suit naar haar toe te gaan, zie je ff een vage scène en dan is je date weer voorbij Hartelijk bedankt, zal ik onthouden voor de volgende keer dat ik bij haar ga... Had dat nog nooit gedaan.
kavabu Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Millie minimaal 35% - Mission Passed!Beloning: Key-card, (moet nog opgehaald worden) De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Hartelijk bedankt alweer!!!
Recommended Posts