brbgtaplayer Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hallo, Ik heb zojuist dit gekocht, maar ik heb een probleem; ik kan met mijn computer niet online komen! De computer ziet de router en zegt dat de verbinding 'zeer goed' is dus daar kan het niet aan liggen. Ik kan namelijk ook gewoon in de instellingen van de router komen. Over die instellingen gesproken, ik weet bijna zeker dat het daar zit! Ik heb verschillende instellingen van de router geprobeerd en heb ook UPnP aangezet en dan vond dat ding wel een 'internetgateway', maar in de instellingen van het modem of online komen lukt nog steeds niet. Ik heb ook wat gek#t met IP-adressen en verschillende poorten geprobeerd maar niks werkt! En ook al staat er in de routerinstellingen dat je met wanadoo kan verbinden (we hebben een wanadoo Livebox (orange)), dan moet je weer verplicht een gebruikersnaam en wachtwoord invullen die we niet hebben en die ook niet nodig is! Wat moet ik nu doen?!?! (Ik heb windows XP home, en de computer is (draadloos) verbonden met de router die in de Livebox zit) Reageren
Joriz Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik raad je aan eerst is uitgebreid met de handleiding aan de slag te gaan en anders even hulp te vragen aan een systeembeheerder. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 De handleiding, daar staat niet bizar veel in. Er staat alleen in dat je dit en dat moet doen, heb ik precies zo gedaan, maar probleemoplossers zitten er niet bij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.