Cosmo Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik ga waarschijnlijk deze videokaart kopen Kan iemand me misschien zeggen of dit een goeie aankoop is? :$ https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=3678 Heb nu een 6800 LE Alleen die is prut En ik wil tdu kunnen spelen en de nieuwere games.. Reageren
ShortY- Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Leuke kaart, alleen zeker geen goede aankoop. Je hebt voor dat geld op andere sites zoals: Alternate (Link) een veel betere kaart zoals de 7900GS/GT. Als je nou toch voor een 7600GT wilt gaan, dan raad ik je aan om de Fatal1ty versie te kopen. (Link) Deze is veel beter dan de door jou genoemde kaart, en wel 70 euro goedkoper! Ook ligt het natuurlijk ook aan de specificaties van jouw systeem, de CPU of een ander component zou de 'bottleneck' kunnen vormen voor je systeem.(Dat de CPU de snelheid van de videokaart niet trekt bijvoorbeeld). Post eerst even je andere hardware specificaties voordat ik je verder kan adviseren. Standaard ga ik voor nVidia ipv ATi (Qua gamekaarten). *edit: Schoonheidsfoutje. Bewerkt: 4 april 2007 door ShortY- Reageren
Cosmo Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Blijkt net dat ik agp 4 x heb NIET LACHEN VOOR DIEGENE DIE DAT WILLEN DOEN WANT IK WEET GENOEG Dus ik ga binnekort ff baantje zoeke ^^ om me pc te upgrade ( zo te zien is er geen 1 goeie videokaart meer op agp 4 x -.-' ) Bewerkt: 4 april 2007 door Cosmo Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Als ik jou was zou ik wachten tot nVidia de rest van de 8000 series uitbrengt. Vanaf 17 April is ook de 8600 GS/GT/GTS/Ultra te koop. Die is qua prestaties ietsje beter dan de 7900 series en ondersteunt ook nog eens DirectX 10. De prijs is ongeveer het zelfde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.