Gino99 Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik zoek dat liedje met.Come on get down put jour hands in....Enzo.Ik hoop dat jullie het begrijpen MVG Gino Reageren
spoeky Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Dat is Into something van The Jackstars. Hopelijk heb je hier wat aan! Edit @ M4X: Maakt niet uit hoor Bewerkt: 4 april 2007 door spoeky Reageren
M4X Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Ik zoek dat liedje met.Come on get down put jour hands in....Enzo.Ik hoop dat jullie het begrijpenMVG Gino Die tekst komt uit Get Down, van Credit Check als ik me niet vergis. Zoekresultaten leverde me weinig op, misschien dat je zelf wat verder komt nu je de naam van het lied en de artiest weet. Hopelijk levert het iets op, want ik heb nog nooit van deze artiesten gehoord dus ik weet niet of ze wel zo bekend zijn. In ieder geval veel succes met zoeken! @Spoeky hierboven: Sorry, vergissing . Hier vind je de volledige songtekst van dit lied Bewerkt: 4 april 2007 door M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.