$NeoSyp$ Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 ZOu iemand misschien voor ons een duikpak kunnen maken voor CJ? Ik wil graag iets met een pak, zwemvliezen, zuurstoftank en dat soort dingen. Je zou kunnen beginnen met de gimp suit aan te passen, die al zeg maar het pak vormt. Het belangrijkste wat ik tenminste wil is de zuurstoftank. Hopelijk kan iemand dit snel maken, het is namelijk voor CSI SF! Doordat deze mod nergens te vinden is hebben we al veel vertraging opgelopen, en we mogen het publiek net teleur stellen! Alvast bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Zo'n mod bestaat helaas niet (zei ik ook al op MSN). Misschien kan ik morgen die Gimp Suit wel even retexturen. Ik heb alleen geen idee hoe je een zuurstoftank kan hebben. De parachute misschien? Maar gaat die mee onder water? Ik vind het te moeilijk om die gimp te retexturen. Misschien kan een goede PhotShopper dat wel even regelen? Ik heb alvast alle textures van het Gimp Suit ingepakt. Bewerkt: 5 april 2007 door Big Boss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Zo'n mod bestaat helaas niet (zei ik ook al op MSN). Misschien kan ik morgen die Gimp Suit wel even retexturen. Ik heb alleen geen idee hoe je een zuurstoftank kan hebben. De parachute misschien? Maar gaat die mee onder water?Ik vind het te moeilijk om die gimp te retexturen. Misschien kan een goede PhotShopper dat wel even regelen? Ik heb alvast alle textures van het Gimp Suit ingepakt. Ik weet dat hij niet bestaat. Daarom vraag ik nu ook iemand of ze hem willen maken. En het is niet enkel texturen, als het zo was had ik het zelf kunnen doen. Nee, het punt is dat het model moet worden aangepast. Dus bijvoorbeeld die zuurstoftank is geen wapen, maar het hoort gewoon bij het pak. Snap je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.