Jump to content

ik heb geen missies meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey dag allemaal,

ik heb (dankzij matthijs) de keycard van Millie gaan halen, maar nu zit ik met het volgende probleem...

Ik heb geen enkele missie meer, ik heb dus ook de missie breaking the bank at caligula's nog niet gedaan.

Volgens de storyline is deze missie en de missie saint mark's bistro de enige 2 missies die ik nog moet halen in las venturas. Kan iemand mij aub helpen!!! De missie high noon heb ik dus wel gehaald, ik zou dan de missie saint marks bistro moeten kunnen spelen, maar dat is dus niet zo!?!?!? :?

Ik heb (toch niet dat ik weet) geen mods gebruikt, alleen de health + armor cheat en de oneindige kogels cheat.

Bewerkt: door kavabu

Deze missies moet je halen om 'Breaking the Bank at Caligula's' te spelen:

- High Noon

- Misappropriation

- Freefall

- Green Goo

- Madd Dogg,

- Saint Mark's Bistro

- Up, Up and Away

- Saint Mark's Bistro

- 35% daten van Millie

Edit: Ik heb de savegame bekeken en in jouw geval gaat het dus om de missies bij de Airstrip AirstripMarker.gif. Als je die missies behaalt zul je weer verder kunnen.

Bewerkt: door HerrieM

Edit: Ik heb de savegame bekeken en in jouw geval gaat het dus om de missies bij de Airstrip AirstripMarker.gif. Als je die missies behaalt zul je weer verder kunnen.

Harrtelijk bedankt!! Ik hoop dat ik nu weer verder kan...

Bewerkt: door kavabu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...