Jump to content

Deathrow records of Ruthless records.

22 leden hebben gestemd

1. 1. Welke zou jij kiezen.

• Deathrow (Dr.dre,snoopdog...)
      16
    • Ruthless (EAZY-E)
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke record vind jij de beste ik kies echt wel voor ruthless want ik ben een grote EAZY-E fan en jullie ??

Geplaatst: (bewerkt)

Death Row brengt tegenwoordig eigenlijk alleen nog albums met oude 2Pac-nummers uit

Toch stem ik op ze omdat ze in het verleden wel goede albums als The Chronic en Doggystyle hebben gehad.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem op Death Row. Want ik luister niet echt veel naar Eazy-E, meer Snoop Dogg, Tupac enz.

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Dan stem ik ook maar voor ruthless omdat Eazy E vele malen beter is dan Snoopdogg en Dr. Dre. :eten:

Geplaatst:

Death Row. 2pac en Dr. Dre zaten er bij, Eazy-E was trouwens ook een goede rapper. Maar toch Death Row.

Geplaatst:

Ik d8 dat jullie er veel van wisten man, snoopdog en dr.dre zijn niks vergeleken met eazy man. Snoop en dre probeerde hem te dissen met fuck with dre zit ook in de radio.s van los santos maar toen kwam eazy terug met die gekke diss real compton city g's die meto je luisteren dan weet je hoe geod hij was..

Snoop dog is geen gangster hij is een echte pussy en dre al helemaal neit hij was neit een voor compton hij kwam volgens mij uit zo een beschaafde buurtje..

Geplaatst:
Death Row. 2pac en Dr. Dre zaten er bij, Eazy-E was trouwens ook een goede rapper. Maar toch Death Row.

death row zekers

Geplaatst:

Ik stem voor Ruthless..

Death Row is ook goed, maar ik hou toch meer van de nummers van Eazy met B.G Knocc Out en Dresta enzo.

Fuck Wit Dre Day is niks vergeleken met Real Muthaphukkin' G's van Eazy. Eazy is gewoon beter.

Geplaatst:

Geef dan ook een argument man. Nu vind ik hem ook nep omdat ie zo commercieël is, bijv. op die tracks met Justin Timberlake en Akon. En hij hangt voortaan het heilige boontje uit terwijl ie gewoon een nep-crimineel is. Die zich stoer vind omdat ie drugs en wapens heeft..

Geplaatst:

Nou en, het gaat toch om de muziek. Snoop vind ik een hele goede rapper, als hij rapt klinkt het zo relaxed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...