Jump to content

filmpjes maken


Tim

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • juul

    5

  • patrickvb

    4

  • BrokenTable

    3

  • wcplee

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt!

ik heb wel een oude dus er zit alleen maar zoon geel ding aan.

en een audio out ofzo.

Ik neem aan dat je met zo'n 'geel ding' een composite aansluiting bedoeld. Als dat een ingang is (en dat denk ik wel) kun je er dus mee opnemen. Je PS2 kun je er dan rechtstreeks op aan sluiten.

Voor audio-in (als je movies wilt maken) gebruik je de audio-in van je geluidskaart.

Link to comment
Delen op andere websites

OK beeld doet het maar gluid niet.

hij past niet in de mic. aansluiting.

en dus heb ik geen audio input.

of zijn er speciale kabeltjes waardoor je die dingen in je mic aansluiting kunt dou

wen?

Bewerkt: door patrickvb
Link to comment
Delen op andere websites

OK beeld doet het maar gluid niet.

hij past niet in de mic. aansluiting.

en dus heb ik geen audio input.

of zijn er speciale kabeltjes waardoor je die dingen in je mic aansluiting kunt dou

wen?

nee maar je kan toch een liedje van san andreas downloaden en dan laten afspelen

Link to comment
Delen op andere websites

of zijn er speciale kabeltjes waardoor je die dingen in je mic aansluiting kunt dou

wen?

nee maar blah blah...

juul, als je ergens iets niet van af weet, reageer dan niet.

Er zijn verloopstekkers van 2x tulp naar mini-jack. Als bijlage een plaatje van zo'n stekker. Ze zijn er ook als klein kabeltje.

Voor de duidelijkheid: tulp zijn de rode en witte stekker, mini-jack is het 'walkman' stekkertje wat in de line-in of microfoon ingang van je geluidskaart past.

post-66-1104272142.jpg

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
met welk programma, kun je het best tekst tussen de overgangen plaatsen, mooie overgangen er tussen plaatsen.?

oftewel, het beste progje ommooi ´filmpjes´te maken

windows movie maker heb ik mijn filmpje gemaakt staat vandaag misschien nog op gtagames.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hoe wil je dat doen (filmpjes)?

ik heb 2 Digitale (foto)camera's

dus ik zou het wel willen wete

Ik kan een filmpje maken van 30 seconden, langer niet.

Bij mij staat er ergens een knop met een filmcamera (kan niet op de juiste naam komen :) )

Maarja... ik denk niet dat dat bij jou zo is

Het hangt er maar van af welke camera je hebt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ey ik had al met de zoekfunctie gekeken maar ik kon niks vinden over filmpjes maken op de PC. Van de week had ik er een heel topic over gelezen, over een programma waarmee je filmpjes van ongeveer 30 seconden kan maken. Maar nu kan ik dat topic niet meer vinden. Dus zouden jullie a.u.b. zo vriendelijk willen zijn om te zeggen welk programma het was, en wat het precies inhoud, en misschien een link maken naar de site waar je het programma kan downloaden? Dank u! _O__O_:klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ey ik had al met de zoekfunctie gekeken maar ik kon niks vinden over filmpjes maken op de PC. Van de week had ik er een heel topic over gelezen, over een programma waarmee je filmpjes van ongeveer 30 seconden kan maken. Maar nu kan ik dat topic niet meer vinden. Dus zouden jullie a.u.b. zo vriendelijk willen zijn om te zeggen welk programma het was, en wat het precies inhoud, en misschien een link maken naar de site waar je het programma kan downloaden? Dank u! _O__O_:klap::klap:

Je hebt het over Fraps. :)

Site: KLIK.

Je kan ook de volledige versie kopen. Met de gratis versie kan je maar 30 seconden opnemen, en staat er "fraps" bovenin het scherm. Maar de meeste nemen genoegen met de gratis versie.

Verder is een snelle PC aanbevolen!

Gunslinger

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt Gunslinger! :klap::D_O_

En sorry dat ik zo ongeduldig was. :$ Zal voortaan ff wat langer wachten.

EDIT: Ow fuck nou komt mijn probleem weer hoor :duh: :DAT IK EEN DOM BLONDJE MET COMPUTERS BEN!!! :-(

Requires DirectX 9.0c.

Requires an Intel Pentium 3, Pentium 4, or AMD Athlon, Sempron, or Opteron processor.

Captures fastest with an nVidia GeForce or ATI Radeon graphics card.

Install under an Administrator account.

Ik zou echt niet weten of ik dit wel of niet heb... Ik heb wel Windows XP, maar da's tegenwoordig ook niet alles meer :{

EDIT: Ik heb trouwens ook een digitale camera die filmpjes kan maken. Maar als ik wil dat de filmpjes er een beetje fatsoenlijk uitzien, moet ik de relolutie op 640x480 zetten, en dan neemt een filmpje van 30 seconden al gauw 2 MB in. En ik denk niet dat GTA Forum daar zo blij mee zal zijn als ik zo'n filmpje zou posten :N

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...