midasdellobel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) beste forumleden ik heb een vervelend probleem met m'n san andreas ik heb hem geinstaleerd maar als ik op het icoontje klik dan komen die filmpjes erop maar als het spel wil laden start ie niet en sluit ie het spel af hoe kan ik dit vemijden (m'n versie is legaal) of zou het aan m'n grafiche kaart liggen een SIS651 64mb processor: 2.44 ghz ram: 512 mb Bewerkt: 4 april 2007 door midasdellobel Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) beste forumleden ik heb een vervelend probleem met m'n san andreas ik heb hem geinstaleerd maar als ik op het icoontje klik dan komen die filmpjes erop maar als het spel wil laden start ie niet en sluit ie het spel af hoe kan ik dit vemijden (m'n versie is legaal) of zou het aan m'n grafiche kaart liggen een SIS651 64mb processor: 2.44 ghz ram: 512 mb Misschien heb je een savegame gedownload van het internet dat een andere versie heeft. Jij hebt hoogstwaarscijnlijk versie 2, omdat je het pas hebt gekocht. Versie 2 savegames kun je hier downloaden. Je computer kan het in ieder geval aan Bewerkt: 5 april 2007 door michaelfivez Reageren
midasdellobel Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) sorry maar het probleem doet zich nog steeds voor maar ik heb het eens geinstalleerd bij een vriend en daar ging hij dan wel maar hier kan ik hem juist instaleeren ik krijg zelfs geen opstart menu ik had hem overgekocht van iemand kan het niet aan m'n grafichekaart liegen want het is een sis en geen nvidia en kan er iemand die vorbis.dll doorstuuren ik heb hem zojuist per toevan gedelete Bewerkt: 5 april 2007 door midasdellobel Reageren
maki115 Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) sorry maar het probleem doet zich nog steeds voor maar ik heb het eens geinstalleerd bij een vriend en daar ging hij dan welmaar hier kan ik hem juist instaleeren ik krijg zelfs geen opstart menu ik had hem overgekocht van iemand kan het niet aan m'n grafichekaart liegen want het is een sis en geen nvidia en kan er iemand die vorbis.dll doorstuuren ik heb hem zojuist per toevan gedelete hier heb je vobis.dll alleen bij mij start hij ook niet op en ik heb precies hetzelfde video kaart dus ook sis651 64mb Bewerkt: 7 april 2007 door maki115 Reageren
midasdellobel Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 dus gta sa start niet door dat het geen goede videokaart is maar kan ik daar dan niets aan doen want ik heb alle updates voor m'n driver geinstaleerd( behalve een nieuwe grafichekaart aanschaffen) bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.