Hanneswasco Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 69 is al heel veel gebruikt, toen ik klein was snapte ik niet waarom er zoveel 69 in GTA zat , maar nu natuurlijk wel. Ook leuk om wat nieuwe dingen te weten te komen.
Big Boss Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) Ik heb nog iets raars ontdekt aan de tijdschrijften, als je goed kijkt staat er volgens mij May 1995. En GTA San Andreas speelt zich af in januari 1992! Edit: Dit tijdschrift is gefotografeerd in het Savehouse in Calton Heights, maar de tijdschriften in The Johnsons House gebruiken dezelfde texture Bewerkt: 25 april 2007 door Big Boss
Dutchy3010 Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Die laatste was al lang bekend: Klik. Overigens is dat ook geen EE, gewoon magazines die wat ouder zijn...
JasonStatham Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik heb ook iets ontdekt....kijk is naar de foto van de bullet op de voorpagina van de tijdschrift.....de bullet heeft in GTA: san andreas maar 1 streep op wagen ....maar op de foto zij het er 2....dat verwijst naar ford GT40
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ik heb ook iets ontdekt....kijk is naar de foto van de bullet op de voorpagina van de tijdschrift.....de bullet heeft in GTA: san andreas maar 1 streep op wagen ....maar op de foto zij het er 2....dat verwijst naar ford GT40 In previews waren screens uit de beta-versie van SA te zien. Daarin had de bullet inderdaad 2 strepen, zoals ook op de magazine te zien is. Zie dit topic
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik ben eens gaan kijken, en ik vond nog veel meer rare tijdschriften De gelijkenis tussen het interieur op het tijdschrift en het savehouse is erg hetzelfde (wat een Nederlandse zin ) Dit is dat savehouse. Het interieur ervan wordt gebruikt voor het savehouse in Jefferson en in Willowfield. Al deze tijdschriften liggen in het Johnson House. hey, in jouw onderste screen: zit ook weer zo'n raar standje in het "369 idees for your home" de 69 zijn kleiner dan de 3 in 369 is dat ook weer zo'n standje?
Forumrunner Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 op wikigta staat : Het nummer 69 kom je ontzettend vaak tegen in GTA San Andreas en is hoogstwaarschijnlijk een verwijzing naar seksstandje 69
MartyCeha Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) @forumruner Dat zei ik ook al. EDIT: Serieus gast... Jíj spamd en bumpt een eind weg hier. Een topic was van september vorig jaar! En je geeft alleen maar antwoorden die iedereen al weet! Bewerkt: 13 januari 2008 door MartyCeha
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 goed gevonden en ik wist niet eens dat die boekjes daar lagen
LOKE DOPE Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 als je goed kijkt in heel het spel bv ik heb het al een voledige maand rondt geloope net voor de laatste misie vindt je regelmaatig dit soort boekjes ik zal later wath screens tonen als mijn san andreas weer werkt
Tjerk Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 Nou, ik denk niet dat het nodig is om screens te posten omdat zo'n beetje iedereen op dit forum het ook wel een keer of wat heeft gezien. En het is toch alleen maar meer van hetzelfde.
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 In zowat elk savehouse liggen boekjes. Ze zullen niet zo moeilijk te vinden zijn.
jimmyvanheel Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 ik was wat in die bladen aan t kijken , en toen kwam ik dit tegen. GTA in het LV blad!(kijk maar naar de HP balk en je ''kaartje'' ) Deze had ik ook ooit gevonden, maar nog niet gepost. Er staat inderdaad een Radar en een levensbalkje! En in welk savehouse het is... het is in The Jonhson House.
MartyCeha Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 het is in The Jonhson House. In zowat elk savehouse liggen boekjes.
Bling Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik denk dat deze boekjes nu wel eens uitgebreid bekend en besproken zijn, waardoor herhaling hiervan ook wat minder interessant begint te worden. De tot nu toe zeer kleine toevoegingen als prijs van een bump hebben ook niet echt nieuwe aandacht opgeleverd, dus kunnen we maar beter van de eerste zin uitgaan. Om het geheel even af te ronden, hang ik vast een slotje aan dit topic.
Recommended Posts