Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik snap niet hoe je het doet. tupac en ice cube zijn er goed in verwerkt, ook dezelfde kleur, zodat ze bij elkaar passen.

die achtergrond staat er heel mooi bij.

alleen de border en het font vind ik niet zo mooi.

wat ik soms ook mooi vind is als je het font gewoon weglaat.

maar in totaal een hele mooie signature.

9/10

ps. mischien, als je wilt, kun je er een tutorial over schrijven. ik denk dat veel mensen deze stijl leuk vinden.

Geplaatst:

Eros mooie sig

Sig :Het is allemaaal ged gedaan ,maar je gebruikt altijd dezelfde kleuren en grootte probeer eens iets nieuws en alles komt wel goed .

Zoals Twankala zegt de font is niet goed ,neem volgende keer een andere font

en de effecten zijn zoals altijd mooi

9/10

Geplaatst:

Ik maak altijd eerst de signature en ik geef dan pas kleuren met kleurbalanslayers en verlooplayers, is nu toevallig dat ze altijd de zelfde kleur hebben. :puh: Maar ik zal volgende keer is proberen wat andere kleuren te nemen en de grootte wat aan te passen. En het font vind ik altijd moeilijk om te plaatsen ik probeer altijd om het zo goed mogelijk te doen, maar is gewoon heel moeilijk om het er goed uit te laten zien. Bedankt voor de tips en ik zal binnekort wel eens een tutorial maken als ik tijd heb. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...