Zeemeeuw_5 Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Het enige dat ik met SA doe, is rondrijden / varen /vliegen / lopen en gewoon fun hebben. Daarom wilde ik de n00bmode-mod eens proberen, maar jammer genoeg crasht deze (net als zo'n beetje alle mods) terug naar het bureaublad als ik mijn spel laad. Ik heb echt geen idee waarom. Misschien kunnen jullie me helpen? Bewerkt: 5 april 2007 door Zeemeeuw_5 Reageren
Bling Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Indien je de Noobmode geïnstalleerd hebt, zijn je huidige savegame onbruikbaar geworden, wat komt doordat de Noobmode veranderingen aanbrengt in je Mainscript. Je zult dus een 'new game' moeten starten, wil je gebruik maken van de Noobmode. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Het enige dat ik met SA doe, is rondrijden / varen /vliegen / lopen en gewoon fun hebben. Daarom wilde ik de n00bmode-mod eens proberen, maar jammer genoeg crasht deze (net als zo'n beetje alle mods) terug naar het bureaublad als ik mijn spel laad. Ik heb echt geen idee waarom. Misschien kunnen jullie me helpen? Ik denk dan, dat je versie 2 van het spel hebt, daarin kan je gewoon niet modden. Je kan HIER een patch downloaden, die je San Andreas versie 1 maakt, zodat je wel kan modden. Bewerkt: 5 april 2007 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.