kavabu Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Heey, zou er aub iemand voor mij de vliegmissies willen halen op verdant meadows, ik ben namelijk heel slecht met alles wat vliegt (behalve jetpack ). missies: noe en vervolg cheat: maakt niet uit versie: 1 overige: alleen die missies doen, niets anders aub!!! GTASAsf1.zip alvast bedankt!!
HerrieM Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Gehaald: N.O.E. + $15.000 Voor de volgende drie missies op het vliegveld hoef je de stuurknuppel van een vliegtuig niet aan te raken. Veel plezier ermee. Bewerkt: 5 april 2007 door HerrieM
kavabu Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Zal ik voor je doen. Ok, bedankt!
kavabu Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Gehaald: N.O.E.+ $15.000 Voor de volgende drie missies op het vliegveld hoef je de stuurknuppel van een vliegtuig niet aan te raken. Veel plezier ermee. Echt super, kzal nog wat moeten oefenen met mijn vliegkunsten denk ik. Nu kan ik weer verder, Thnx!!
Recommended Posts