Stillesandro Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 eej, ik heb al vele auto's+motors gemod, maar nu wil ik de PizzaBoy ook modden, maar die naam staat er niet bij, mischien heeft hij een andrere naam... Weet iemand mischien de naam van de pizzaboy in het bestand handling zodat ik hem kan modden? thnx Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 In ViceCity heette dat ding volgens mij Moped (duits voor brommer) dus dat is misschien in San Andreas ook zo? Heb helaas even geen inzicht in de voertuigenlijst dus 100% zeker weet ik het niet...... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Was het niet de Faggio? :$ Volgens mij gebruikt de PizzaBoy de Faggio in handling. @ Hieronder: ohja, ik meen me te herinneren dat ik het een keer opgezocht heb, maargoed, was weer vergeten... Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Was het niet de Faggio? :$ Nee de Faggio en de Pizzaboy hebben een aparte handling. Zoals GTA-Sheep al aangaf staat de pizzaboy als MOPED in de handling files, ook in GTA San Andreas. Reageren
Stillesandro Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ok bedankt, zal hem meteen ff even snel maken als mun gemodde nrg-500 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.