Puma Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) --------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------- Auteur: Puma --------------------------------------------------------------------------- Wat? De auto's die bij de LocolowCo tunebaar zijn, plus de auto's die bij WheelArchAngels pimpbaar zijn, krijgen allemaal één nieuwe paintjob toegevoegd. Dat zullen deze voertuigen zijn: Blade Savanna Remington Slamvan Tornado Broadway Elegy Jester Uranus Stratum Flash Sultan --------------------------------------------------------------------------- Screens (klik voor een vergroting): Blade Broadway Remington Savanna --------------------------------------------------------------------------- Ik ben nog bezig met deze mod, deze hoofdpost zal regelmatig geupdate worden wanneer ik weer een paintjob klaar heb. --------------------------------------------------------------------------- A.u.b. Deze mod niet kopiëren, namaken, misbruiken of er iets dergelijks mee doen zonder mijn toestemming! Voor contact, PM mij en ik stuur je m'n e-mail. --------------------------------------------------------------------------- De paintjob van de Savanna is een soort camouflage-paintjob geworden, half doorzichtig dus. Nu wil ik van jullie weten of jullie dit wel/niet mooi, gaaf, realistisch vinden? Bewerkt: 5 april 2007 door Puma Reageren
Rivel Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Vette mod! Moi afgewerkt, zal hem zeker downloaden! 8/10 Rivel Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Puma ziet er gelikt uit man! Ik zal er een nieuwlezertje van posten op men site!!! Ik geef je toch wel een 8.5!!! Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Mooi gedaan! Die paintjobs zijn geen kattenzeik! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Geplaatst: 16 april 2007 Ziet er mooi uit. Als ik geen mods voor al die auto's heb. dan download ik hem zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.