Jump to content

Eiland 2


Politiehelikopter

Recommended Posts

Op wikigta stond dat behalve Portland alles geisoleerd is ofzoiets. hoe kun je dan bij de dodo?

Met 'geïsoleerd' bedoelt WikiGTA volgens mij dat de andere eilanden nog niet beschikbaar zijn. Je kunt de andere eilanden vrijspelen, door missies in het spel te voltooien. Als je dan het eiland hebt vrijgespeeld waar de Dodo staat, dan kun je hem dus ook gebruiken, helaas niet eerder. Wel kun je daarvoor natuurlijk een 100% savegame downloaden, zodat je overal kunt komen.

[100% Savegame voor GTAIII]

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik vrees dat dat niet kan bij mij, ik heb hem namelijk op de playstation 2, of gaat dat ook?

en wat bedoelen jullie op het forum met een oostkant om er te komen ofzo?

>>> Door GTA-Sheep: Graag niet dubbelposten. Samengevoegd<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PS2 gaat dit niet behalve als je zoiets koopt, en dat is niet goedkoop.

Maar je kan gewoon de missies spelen en als je de missie Last Requests van Salvatore hebt uitgespeeld kan je naar het 2de land, Staunton Island.

Als je de missie, A Drop in The ocean, van Donald Love hebt uitgepeeld kan je normaal naar Shoreside Vale, en kan je dus ook de Dodo nemen en vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

en is alles dan WEL solid als je er dankzij de missie's kan komen?
Ja hoor, Staunton Island en Shoreside Vale zijn gewoon solid en je kunt er net als op Portland van alles doen. Het enige dat niet solid is is de binnenkant van het stadion op Staunton Island, maar dat heeft toch geen functie en belemmert het spelen van de game absoluut niet.
Link to comment
Delen op andere websites

en is alles dan WEL solid als je er dankzij de missie's kan komen?

Ik snap niet precies wat je bedoeld met 'is alles dan WEL solid'. Vanzelfsprekend zijn alle drie de eilanden solid waardoor je er gewoon op kan lopen, maar ik denk dat jij het over Gost Town hebt, het decor van de introscene. Deze is niet solid behalve met mods, maar dat gaat helaas niet werken voor jou aangezien je GTAIII op de PS2 speelt. Je kan wel naar gosttown met de Dodo, mocht je het tweede en derde eiland nog niet vrij hebben gespeeld neem dan eens keen kijkje in dit topic of in deze post om erachter te komen hoe je op het derde eiland kan komen zonder missies, neem verder ook nog een kijkje in dit topic om de besturing van de Dodo onder de knie te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik vrees dat dat niet kan bij mij, ik heb hem namelijk op de playstation 2, of gaat dat ook?
Op de PS2 gaat dit niet behalve als je zoiets koopt, en dat is niet goedkoop.

Indien je het ervoor over hebt kun je 'ArMax' aanschaffen. Hiermee kun je erg veel cheats gebruiken en ook Save Games over zetten. Je kunt dan hier een 100% Save Game downloaden voor de PS2 versie van Grand Theft Auto III.

Volg dan dit stappenplan:

[1]
Download de gehaalde SaveGame en kopieër of verplaats het op je USB-Stick.

[2]
Steek je USB-Stick in de USB-Poort van de PS2.

[3]
Start je PS2 op met de ArMax disc in de drive.

[4]
Kies '
Max Memory
' (Icoontje met 2 Memory Cards).

[5]
Kies vervolgens weer '
My Devices
', selecteer dan als '
Primary Device
' de USB-Stick.

[6]
Kies '
GTAIII
', er zal nu een vinkje voor komen te staan. Ga nu naar rechts en selecteer '
Uncrush
'.

[7]
Selecteer de Memory Card waarop de behaalde SaveGame moet komen te staan. Druk dan op
X

[8]
Laat het programma zijn werk doen, als het klaar is kun je je PS2 Resetten en GTA III opstarten, nu kun je weer verder spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

is Ghosttown dan niet op het 2e of 3e eiland? wat is Ghosttown dan wel omdat sommige zeggen dat je daar kan komen?

Ghost Town ligt op het 3e eiland. Ghost Town is een soort spookstadje met een paar gebouwen. Het stukje wordt gebruikt voor de begin scène van de game, de overal etc. Je kan er inderdaad komen, dit kan met de Dodo. Lees dit stukje eens door. Overigens zal ik dan eerst even leren vliegen met de Dodo aangezien dit volgens velen verre van makkelijk is. In ieder geval, succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...