Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Heey, Ik heb voor het eerst in mijn leven een signature gemaakt, dus hij is niet zo heel erg mooi. Hier is ie: Het is dus eigenlijk mijn kat, Gypsy. Ik heb dus gewoon een foto van Gypsy genomen en een beetje vervormd, goed zo? Wees aub niet te streng, want het is de eerste keer in mijn leven dat ik zo iets probeer te maken. Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Omdat je het voor de eerste keer hebt gedaan ben ik mild Lettertype :mooi past bij de hele sig Render is wel schattig 8/10 Greetings .Syfes Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 om het gezicht van je kat te vervormen is jammer. denk dat die een leuker gezichtje heeft als die gewoon normaal is voor 1e keer kan je eigenlijk nooit iets zeggen over iemand zijn qualiteit want je weet niet hoeveel je al van photoshop weet. ik raad je aan om een paar tuts te volgen en dan hopen we dat het alsmaar mooier word Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.