slurfie Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Hoe heet de winkelwagen model+texture. Ik heb al gezocht op Trolley en Store Vechile. Help. Reageren
Blastov Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Hoe heet de winkelwagen model+texture.Ik heb al gezocht op Trolley en Store Vechile. Help. De wnkelwagen in SA, ik wist niet dat die er was dus ik kan hem ook niet voor je opzoeken. Je moet is de Map Editor gebruiken, de map laden waar hij volgens jouw in staat en hem zoeken, dan aanklikken en in een schermpje zie je dan de dff naam. Reageren
SWYV Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 na nog geen 1minuutje konde ik die al vinden namelijk in de sfw.IDE .dff = CJ_SHTROLLY, .txd = CJ_DYN_PROP Reageren
slurfie Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 na nog geen 1minuutje konde ik die al vinden namelijk in de sfw.IDE .dff = CJ_SHTROLLY, .txd = CJ_DYN_PROP Oké, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.