MrKooKie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Staat er niet op die map waar ze VOORAL voorkomen, want ik ben buiten die plek ze nog nergens anders tegen gekomen...
big shootah Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Staat er niet op die map waar ze VOORAL voorkomen, want ik ben buiten die plek ze nog nergens anders tegen gekomen... jah dit was al veel langer bekend
Bierkameel Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Het kan wel kloppen dat ze op nog meer plekken rondlopen, in LS heb ik er wel meer gezien. .. Ik heb ze daar ook gezien maar niet bij een monument ik heb hem gezien tegenover zo'n schoonmaak autootje..
gangster Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 ik had ze bij de mt chiliad gezien :blink:
easter aegs zijn cool Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 now ok de site gtagames heeft dit vastgelegd als een easter egg maar egt een easter egg vind ik het niet hoor dit is gewoon een teken van realisme :lol: :lol: jah vin ik ook die gastjes zij wel raar man maar ze lopen gewoon rond :lol: :lol:
easter aegs zijn cool Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 ik werd een nkeer gepakt door de politie . stond bij buaero liepen ze ook rond vet vaag dus en ik heb ze wel is eerder gezien
mym Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) He easter aegs zijn cool ooit van de edit knop gehoord Bewerkt: 17 januari 2005 door mym
easter egg Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) ik vind die luitjes dik zaai lopen ze daar met hun viezze hoofd en zoon rare rugzak over straat net carnaval lopen ze ook daar met van die rare koppen. :angry: ze lopen steeds op andere plekken en soms staan de twee bij elkaar gewoon te praten. ik weet niet wat erbijzonder aan is mischien hun uitzonderlijke viezze hoofden? ik vind die viezze hoofden helemaal geen easter egg. jullie wel dan?? :blink: Bewerkt: 17 januari 2005 door easter egg
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 (bewerkt) maar het een easter egg daar kan je niets aan doen toch of niet :blink: en sommige vinden het wel leuk Bewerkt: 19 januari 2005 door gangster
Mark B. Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 ik snap eigenlijk niet waar dat nou op slaat die backpacker.. :blink:
Ice Colt Killer Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 Die backpacker loppt echt overal. <_<
GTA Gangster Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 Die gast is gewoon overal :lol: Eerst liep ie bij mij bij un Politie Bureau :lol: En als het een easter egg is?? Wat dan.. Haha mooie easter egg. Een mannetje met een rugzak op. WHOOHOOO :lol: En lijkt mij gewoon toerist!
big shootah Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 wat is hier easter egg aan dit is een puntje realisme egt geen easter egg mensen die dit een easter egg vinden zijn niet goed bij hun hoofd THIS IS NO EASTER-EGG FILTY ANIMAL !!!
Bierkameel Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 (bewerkt) Dan ben ik niet goed bij mijn hoofd, want ik vind het een Easter Egg. Bewerkt: 7 februari 2005 door Sultan
Recommended Posts