ikt Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Hoi iedereen Ik heb alle 16 gym bades, en nu ga ik Red (Ash) pwnen. Maar er is 1 probleempje: Ik kan mijn pokemon niet snel trainen. Ik heb de Elte 4 al 6 keer verslagen, Trainers House werkt niet omdat er iets fout is met mijn kaartding, en ik heb alle trainers al verslagen. Ik kan wel op de boot trainen, maar dat duurt zowat een jaar, omdat je elke week maar 2 keer kunt. Een oplossing zijn om rare candies te kopen, alleen zijn die nogal duur en ik weet niet waar die te koop zijn. Bij Buena's show ofzo heb ik al veel rare candy's kunnen kopen van mijn punten, dus die valt af want ik weet die al. Maar ik voer mijn pokeon niet graag ''drugs'', ik train ze liever . Reageren
Die-hard Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ten eerste: Rare candy's zijn niet te koop. Vertel verder eens van welk level je huidige pokemon zijn, en met 3tal pokemon van 70+ kom je er wel, ik althans. Verder kan je in de battle tower trainen. Reageren
ikt Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Raikou: 59 Dragonite: 60 Entei: 60 Suicune: 60 Lugia: 60 Ho-oh: 63 PS: Zijn er nog meer legendarische pokemon te vangen? En ik ben een rode Golbat tegengekomen :O Bewerkt: 7 april 2007 door ikt Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Heb je hem gevangen? Want die is een shiny en die zijn zeldzaam! Ik heb 1 rode en gouden garydos maar ik speel op EMerald. Reageren
ikt Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik heb hem gewoon bij MT. SILVER 's nachts gevonden toen ik mijn poekemon naar lvl 70 trainde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.