Jump to content

mods uitschakelen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben laatst begonnen met modden met een getunde peugot 206 nou dat is gelukt maar als ik nou een speedmeter of een skin doe kan ik dat dan ook weer uitschakelen>????? :?

ik zou het graag zo snel mogelijk horen anders downlouad ik het niet.

greetzzz lorenzo gta

Geplaatst:

JE kunt het altijd opnieuw installeren. Maar in sommige instalatie programmas kun je ook uninstal aanduiden

Geplaatst:

weet je het echt heel zeker????? want anders dwnloaud ik het en dan is me spel verpest

Geplaatst:
weet je het echt heel zeker????? want anders dwnloaud ik het en dan is me spel verpest

Volgens mij kan je in SAMI zelf een optie aanvinken dat SAMI back-up's van de voertuigen maakt die je vervangt. Die back-up's worden vervolgens opgeslagen in een map naar keuze. Mocht een auto bijvoorbeeld tegenvallen, dan installeer je deze keer niet een gedownloade, maar de auto waar een back-up van is gemaakt.

Geplaatst:

Wat ook ONTZETTEND handig is is de GGMM.

Dan kan je met rechtermuisknop op een voertuig waarvan je een backup wilt maken "create backup"

En wanneer je een auto handmatig hebt geinstalleerd en je wilt hem niet meer, sluit je SA af.

Ga naar je GGMM, rechterklik je op de wagen die gemod is, klik je op ""restore from backup"

Het gaat hartstikke feilloos!!!

Msschien begrijp je helemaal niets van maar ik zal (misschien) een tutorial maken.

Ik ben opgelicht door Correct :@:@:@

Geplaatst:

Je kunt idd het niet terugdraaien, echter kun je wel een backup maken dan kun je hem, als je het goed doet, eenvoudig terugzetten.

Je had het over een Speedometer, als je die ene witte ronde download: daar zit een functie bij om hem aan- en uit te schakelen. (Daarmee kan het dus wel.)

Wat hier al gezegt is: GGM en SAMI kunnen handig zijn. Met IMGtool zelf kun je ook even een backup maken van de auto die je wilt vervangen.

Mvg Chieljon

Geplaatst:
zijn er schijfjes met mods voor de ps2 san andreas?

Nee, voor zover ik weet zijn er geen schijfjes met mods voor de ps2.

Het is al erg moeilijk om SA op ps2 te modificeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...