Wecked Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Dit is mijnn eerste sig dus niet teveel verwachten maar ik vind hem best wel mooi en ben er heel trots op!! Greetz Wecked! Reageren
Eros Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Hij is best wel goed voor een eerste, zeker als je hem vergelijkt met mijn eerste. ^^ Het enige wat nog zou staan is een mooie border. En voor de rest kan ik hier niet echt veel op aanmerken want het is je eerste. En het enige wat je moet doen is gewoon meer proberen en meer tutorials lezen en dan zullen je signatures alleen maar mooier worden. Bewerkt: 5 april 2007 door Eros Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 De achtergrond is heel goed voor je eerste keer hoor het past ook bij de render Brushes zijn alemaal hetzelfde en geeft iets mooi Lettertype past er goed bij 8.5/10 Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.