Muay Thai Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik vroeg me af of iemand weleens naar Fight Club kijkt naar K1 en K1 Max, voor de mensen die het niet kennen K1 is een soort grote wereld toernooi waar allee beste kickbokser van andere zich verzamelen en daar een soort toernooi houden. Je kunt ook op maandags zien en op zaterdags voor mee info check www.eurosport.nl Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Beginnen we weer hoor maarja heb laast Ruslan Karaev gezien op Eurosport hij had gewonnen! het was een of andere herhaaling Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ruslan Karaev ja mijn favoriete vechter verder ook Drago, Andy Souwer! En wat bedoel je met Beginnen we weer? Reageren
Mister.X Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ruslan Karaev ja mijn favoriete vechter verder ook Drago, Andy Souwer!En wat bedoel je met Beginnen we weer? dat weet je best! hint: >>> Door Dutchy3010: URL verwijderd!<<< ik ben ook een beetje fan van een poolse bokers maar ben zun naam ff kwijt Reageren
Muay Thai Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ja klopt daar is er ook een topic maar als je mn naam bekijkt 'Muay Thai' dat is een vechtstijl en ik kijk heel vaak naar K1 en aangezien hier ook over sports hebben heb ik maar een topic gemaakt! Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Geeft mij maar Bobb "The Beast" Sapp 155 kilo en toch nog beestig gespierd...mja moet wel na 1 ronde zen tegenstander neer hebben liggen anders krijgt hij kletsen....toch imposant ventje...ik zou UFC pride vechter Tito Ortiz wel eens willen zien K1 vechten... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Haha Bob Sapp hij is een slechte K1 vechter en te zwaar hij heeft slechte dekking en is ook nog eens sloom. Mijn favorieten zijn : 1. Ruslan Karaev 2. Gago Drago Harutjoenjan 3. Andy Souwer 4. Remy Bonjasky 5. Semmy Schilt 6. Peter Aerts 7. Tyrone Spong Maar ik respecteer ook heel veel K1 vechters zoals : Ray Sefo, Peter Aerts, Ernesto Hoost. Nederland is een echte goede Kickboks land vooral Rob Kaman, en Ramon Dekkers. En hier nog wat filmpjes van Youtube van sommige vechters. Deze is : Ruslan Karaev vs Badr Hari Rematch http://www.youtube.com/watch?v=9AV8u3778P0 Ik vond dit echt mooi gevecht vooral 2de ronde. En deze is van Gago Drago een echte Armeense beest Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Haha Bob Sapp hij is een slechte K1 vechter en te zwaar hij heeft slechte dekking en is ook nog eens sloom.Mijn favorieten zijn : 1. Ruslan Karaev 2. Gago Drago Harutjoenjan 3. Andy Souwer 4. Remy Bonjasky 5. Semmy Schilt 6. Peter Aerts 7. Tyrone Spong Maar ik respecteer ook heel veel K1 vechters zoals : Ray Sefo, Peter Aerts, Ernesto Hoost. Nederland is een echte goede Kickboks land vooral Rob Kaman, en Ramon Dekkers. En hier nog wat filmpjes van Youtube van sommige vechters. Deze is : Ruslan Karaev vs Badr Hari Rematch http://www.youtube.com/watch?v=9AV8u3778P0 Ik vond dit echt mooi gevecht vooral 2de ronde. En deze is van Gago Drago een echte Armeense beest Bob Sapp is traag sloom idd...maar 1 hijs en je ligt er definitief...de show dat hij soms brengt Vind dat Ernesto Hoost wel meer moet kunnen winnen met zo'n trap dat hij heeft....Ramon Dekkers is wel een beest Reageren
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ramon Dekkers is inderdaad een beest ik vind Rob Kaman ook een zeer goede vechter echt respect voor hem. Mijn favoriete K1 vechter is Ruslan Karaev een jonge vechter echt top super hoe hij vecht alleen soms houd hij zijn handen niet bij zijn hoofd en dan gaat ie KO zoals bij Ray Sefo. Dat foutje had ie ook bij Badr Hari maar ik vind nu dat Hari echt stoer erover doet maarja Ruslan komt nog wel terug. Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mijn favoriete K1 vechter is Ruslan Karaev een jonge vechter echt top super hoe hij vecht alleen soms houd hij zijn handen niet bij zijn hoofd en dan gaat ie KO zoals bij Ray Sefo. dat was laatst nog op TV en dat had ik gezien. Zag er zeker Vet uit Ruslan Karaev Reageren
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Tijden meestal dat K1 komt Maandags 21:00 Zaterdags 21:00 of 22:00 Zondags : 21:00 of 22:00 Meer informatie check www.eurosport.nl Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Moet wel zeggen dat je er nogal een spektakel rond krijgt bij K-1....zoals in Japan...Indoor arena met bijna 100 000 mensen in...en dan nog het digitale systeem aan een scherm aan het plafond om te laten zien wie er doorgaat in combinatie met het vuurwerk...ik zou bena zelf K-1 willen vechten ... Ik moet wel zeggen dat het een deftige sport is tegenover het UFC pride vechten waar echt alles is toegelaten...is niet echt eerlijk... Maar mijn droommatch moet toch Ramon Dekkers - Tito Ortiz zijn...alhoewel het soms toch leuk is te zien hoe een beheerste Muy Thai vechter van 70 kg een Bob Sapp van 155 kg in de prak slaat... Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Hier filmpje van Ruslan Karaev vs Ray Sefo http://www.youtube.com/watch?v=DiPl2_YZGEg heel mooi dan zie je dat Ruslan goed begint en dan dat ie zijn handen niet bij zijn hoofd houd. Er komen ook vaak MMA matches op Eurosport tijdens Fight Club maar ik vind zelf MMA niet echt leuk is meer rollen op de vloer. Hier paar MMA filmpjes tijdens FightClub eigenlijk heet het op FightClub Pride FC en hier een paar Knockouts : http://www.youtube.com/watch?v=pFoV4ShCWHo Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Mooie gevechten idd...moet je deze maar is zien...Sapp die slaag krijgt terwijl je eerst denkt dat hij gaat winnen....publiek is van het begin al mee Sapp Vs Mirko Reageren
Muay Thai Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Heb je mischien wat leuke videos? Die jij heel leuk vind en mooi? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.