Jump to content

Nieuwkomer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, ik ben nieuw op dit forum, maar heb al wel eens dingen gelezenvoor vice city etc.

Ik heb nu San Andreas gekocht, op zich een leuk spel, weer eens een nieuw verhaal na "100x" vice city spelen, maar als ik nu in een auto stap, eender welke, en ik rij een bocht om dan word ik in een keer van voor of van de zijkant gefilmd, bij vice city was dit toch niet zo, kan dit niet anders, wordt er gek van, kan nu de op zich simpele missies niet uitspelen omdat mijn auto constant van voren word aangereden en ik bochten niet kan zien aankomen???? Kon er geen andere topics over vinden, ben ik de enige die hier last van heeft?

Geplaatst:

Ik weet niet op welke console jij hem heb. Maar ik heb hem op de PS2. En daar kan je het beeld bijscherpen met het rechter knuppeltje. Verder scherpt hij ook vaak zelf bij als je een tijdje rechtdoor blijft rijden.

Geplaatst:
...maar als ik nu in een auto stap, eender welke, en ik rij een bocht om dan word ik in een keer van voor of van de zijkant gefilmd, bij vice city was dit toch niet zo, kan dit niet anders, wordt er gek van, kan nu de op zich simpele missies niet uitspelen omdat mijn auto constant van voren word aangereden en ik bochten niet kan zien aankomen???? Kon er geen andere topics over vinden, ben ik de enige die hier last van heeft?
Dat is inderdaad anders dan we gewend zijn van Vice City en GTA III, maar er valt wat aan te doen. Als je de game op de pc speelt kun je met de muis de camera regelen tijdens het besturen van een voertuig. Net als wanneer je loopt kun je in San Andreas ook tijdens het rijden de camera veranderen. Voor de PS2 en de X-Box weet ik niet welke toets je moet gebruiken, maar dan moet je het nog maar even melden.

Overigens vond ik het in het begin ook erg irritant dat de camera zoveel draaide, maar na een tijdje wen je er vanzelf aan en hou je de camera wel onder controle ;)

Geplaatst:
Ik weet niet op welke console jij hem heb. Maar ik heb hem op de PS2. En daar kan je het beeld bijscherpen met het rechter knuppeltje. Verder scherpt hij ook vaak zelf bij als je een tijdje rechtdoor blijft rijden.

Ik heb hem op de PC, maar duurt echt zeker 10 seconden als hij al draait

...maar als ik nu in een auto stap, eender welke, en ik rij een bocht om dan word ik in een keer van voor of van de zijkant gefilmd, bij vice city was dit toch niet zo, kan dit niet anders, wordt er gek van, kan nu de op zich simpele missies niet uitspelen omdat mijn auto constant van voren word aangereden en ik bochten niet kan zien aankomen???? Kon er geen andere topics over vinden, ben ik de enige die hier last van heeft?
Dat is inderdaad anders dan we gewend zijn van Vice City en GTA III, maar er valt wat aan te doen. Als je de game op de pc speelt kun je met de muis de camera regelen tijdens het besturen van een voertuig. Net als wanneer je loopt kun je in San Andreas ook tijdens het rijden de camera veranderen. Voor de PS2 en de X-Box weet ik niet welke toets je moet gebruiken, maar dan moet je het nog maar even melden.

Overigens vond ik het in het begin ook erg irritant dat de camera zoveel draaide, maar na een tijdje wen je er vanzelf aan en hou je de camera wel onder controle ;)

Ga ik direct oefenen bedankt!

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...en nog van harte welkom op dit Forum!<<<

Geplaatst:

Ga eens naar : options >> controller setup >> configuration. naast configuration staat bij jou: joypad. ( denk ik )

Klik erop en dan staat er: mouse + keys.

Met joypad draait je beeld mee , en met mouse+keys niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...