big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 met de autos die je tuned bij weels arch angels kun je daarmee meedoen aan een straat race, dan heb ik het dus niet over een tournament maar een race waar je met je eigen auto in kunt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Nee Of je gaat op sommige autos knallen op een snelweg dan worden ze debiel en ga je proberen hun in te halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Zo'n race is er niet. Alleen die tournament, en daarvoor word je automatisch in een auto geplaatst. B) (jammer he? Ik had graag met mijn zelf geknutselde auto willen raceen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 haha dat doe ik ook wel eens maar dan op een motor en dan door de woestijn lachen ! of met een packer dat je daar achteraan gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ik wil liever niet met mijn eigen getunde auto's racen. Want bij mij gaan ze toch altijd kapot na een race, en dat vindt ik wel zonde. want het is toch best wel duur om een auto te tunen. dus ik laat ze lekker in mijn garage staan en soms haal ik ze eruit om gewoon een blokje om te rijden (wel rustig rijden dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 messchien is dit een domme vraag maar waar kan je je auto's tunen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 bij iedere trans fender: een spoiler nitro en een leuke kleur maar bij weels arch angels in san fierro kun je straat race autos tunen maar je moet de driving school hebben uitgespeeld <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 (bewerkt) messchien is dit een domme vraag maar waar kan je je auto's tunen :rolleyes: zeker een domme vraag , maar ik zal hem maar beantwoorden. op de map (als je op start drukt) dan zie je een rode gereedschap sleutel. als je die niet ziet dan heb je ze nog niet unlockt. in elke stad heb je wel ongeveer 2 garage's waar je ze kan tunen Bewerkt: 29 november 2004 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 ok bedankt ik zal ff kijken of ik hem al unlockt hebt ben nu bij missie 53 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beanzz Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 je kan ckers wel straatraces met je eigen auto doen.. er stond een keer zon mannetje voor me neus(san fierro).. en die deed een aanbod van races en toen kwamen er allemaal vlaggetjes op je radar te staan... en dat waren races waar je dan aan mee kon doen ,maar ik ging dood en niet gesaved en was gestopt en had later er niet meer aan gedacht.. maarja dat zal nog wel een keer komen denk ik haast wel... maarja het is er dus wel//... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 hmmm , ik denk : Je liegt <_< Vlaggetjes op de kaart ? dat zijn plaatsen waar je racen kunt doen idd maar als je die doet word er een eigen car gekozen voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimp Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 wat krijg je als je alle auto racen haald?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big shootah Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 voor iedere race krijg je gemiddeld zon 10.000 dollar best veel want er zijn ongeveer 20 races win ze allemaal en je krijgt in totaal 200.000 dollar en daar kun je wel heel veel mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 voor iedere race krijg je gemiddeld zon 10.000 dollar best veel want er zijn ongeveer 20 races win ze allemaal en je krijgt in totaal 200.000 dollar en daar kun je wel heel veel mee dat is niks dat is echt zo op in sa! :o . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 wat krijg je als je alle auto racen haald?? Als je alle auto race's heb gehaald krijg je een beloning van 1.000.000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.