Rullez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Welkom Jullie zullen het vast wel raar vinden om hier nog een topic over Runescape te zien. Maar dit is weer net ietjes anders dan het andere topic. Hier kan je alle info over Quest en nog veel meer vinden. Geschiedenis Ik heb dit idee op een andere forum in een blog gemaakt. Dit vonden de mensen van het forum erg leuk. Dus ik dacht ik PB een admin, want als je een orgineel idee had voor een blog. Mocht je ze altijd PBen. Jammer genoeg vonden ze het geen waardig idee. Dus toen heb ik Jowx om toestemming gevraagd voor dit topic. Dus hier is het dan. Editors Rullez VWO-erICE BANANACategorién Quest Updates Guilds Armouranti-hack tipsSkills Niet posten hier zo! Reacties, tips enz via PB of in profiel. Laaste topic update 5 April: Begin van het project 6 April: VWO-er en Jensbrinkman joinen het team.11 April: Ice BANANA joint het team. Bewerkt: 21 april 2007 door Rullez
Rullez Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) 2 Nieuwe editors Vanaf vandaag zijn VWO-er en jensbrinkman de nieuwe editors. VWO-er zal de Questen voortaan doen. En jensbrinkman zal het nieuwe anti-hack tips doen. Ik wens jullie allebij heel veel geluk hier zo.Het Runescape Info Center Crew Bewerkt: 21 april 2007 door Rullez
.Timothy Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) Quests Dit is de eerste keer en ik zal daarom ook de eerste Quest uitleggen. Hij is vrij makkelijk te volbrengen maar kost wel wat tijd. Niveau: Makkelijk Startpunt: Het kasteel in Lumbridge, begane grond, linkerkant Beloning: Je mag koken in het kasteel, 1 Quest point en paar Cooking XP (punten) Wat je moet doen: Ga naar de kok in het kasteel, zie Foto 1. Praat met hem, hij zal je vragen een aantal dingen voor hem te halen. 1. Milk (melk). Je hebt een bucket (emmer) nodig om de melk in te bewaren. Gebruik de emmer door erop te klikken. Klik dan op een koe en je krijgt melk. Je kunt een emmer kopen bij een general store en er ligt er ook 1 bij de kippenboerderij dicht bij de koeien. Om daar te komen moet je vanaf het kasteel naar het NO lopen. 2. Egg (ei). Je moet naar dezelfde kippen boerderij als waar de emmer stond lopen. Die ligt in het NO van Lumbridge. Pak hier een ei. 3. Flour (bloem). Ga naar het NW vanaf het kasteel naar een windmolen (neem een pot mee). Pak daar wat grain(graan). Het graan is geel op de kaart en kan je pakken als je naar het zuiden van de molen loopt. Ga vervolgens de windmolen in. Loop helemaal omhoog en stop het graan in de hopper (je moet dan op use grain with hopper klikken). Vervolgens moet je op de houten staven klikken. Ga dan weer naar beneden en dan ligt daar bloem. Doe het in een pot (Use pot with grain). Ga terug naar de kok en geef dan de spullen. En klaar ben je! Foto 1: De volgende keer wordt de Quest 'Earnest The Chicken' uitgelegd. De Runescape Info Center Crew Bewerkt: 21 april 2007 door VWO-er
Rullez Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 (bewerkt) Skils Zo zo, er is weer een nieuw ondedeel. Skils. Dit doen jensbrinkman en ik. Hier behandelen wij samen de skils. (De dingen die je dus kan trainen.) Ik doe het voor de eerste keer en neem het onderwerpMiningHier mee ga je ores hakken. Non members kunnen Tin, Copper, Iron, Silver, Coal, Gold, Mithril, Adamant en Rune minen. Het trainen gaat aan het begin erg snel. Maar gaat al slomer. Als je lvl 60 mining heb kan je ook in de mining guild.Dit was het dan weer voor deze keer. Tot de volgende keer. Hopelijk hebben jullie ervan genoten.Het Runescape Info Center Crew Bewerkt: 21 april 2007 door Rullez
.Timothy Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Quests Deze keer leg ik de Quest 'Earnest the Chicken' uit. Neem wat goede Armor mee, de bomen zijn betoverd en kunnen je aanvallen. Zo schadelijk zijn ze nu ook weer niet maar als je net bent begonnen met RuneScape dan kunnen ze je behoorlijk raken. Let wel op: Dit is weer zo'n Quest die een boel tijd kost... Niveau: Makkelijk Startpunt: Praat met Veronica bij de poort van Draynor Maynor. Zie Foto 1. Ze zegt dat je haar man moet vinden. Beloning: 4 quest points en 300 coins Wat je moet doen: Veronica is erg bezorgd. Haar man Ernest ging een eng huis binnen om de weg te vragen maar hij is na een uur nog steeds niet terug. Ga naar het huis. Let op: De deur kan niet meer open als je binnen bent, dan moet je naar de oostelijke keuken! Zie Foto 2 voor de deur die ik bedoel. 1. Je vind Ernest op de hoogste verdieping van de mansion (het enge huis). Maar hij is verandert in een kip. Help de professor om Ernest terug te veranderen in een mens. 2. Rubber tube: pak een spade (schep) ergens in het huis ga naar buiten. Graaf in een compost hoop die aan de west kan staat van het huis. Je vind dan een sleutel. Ga weer naar binnen. Bij de grote trap naar boven is een klein kamertje met een skelet. Ga daar naar binnen en pak de rubber tube. 3. Oil can, dit is het moeilijkst van allemaal. Zoek in het huis naar een boekenkast. Als je dan search bookcase doet blijkt het een geheime gang te zijn. Ga dan met de ladder in die geheime kamer naar beneden. Je moet de juiste pull over halen dit is de combinatie: Eerst trek je aan A en B. Ga naar het gat door de deur in het noord oosten. Trek dan D naar beneden. Ga dan door de zuid westelijke deur. Vervolgens door de zuidelijke deur. Trek dan weer aan A en B en ga dan door de noord westelijke deur. Neem dan de westelijke deur dan de noordelijke deur. Trek dan E en F. Neem vervolgens de oostelijke deur. Dan nog eens een oostelijke deur. Trek aan C en neem dan de noordwestelijke deur. Neem dan de westelijke deur en trek aan E. Neem dan de oostelijke deur, vervolgens de zuidelijke deur, nog eens een zuidelijke deur en dan de laatste deur de westelijke deur. 4. Pressure gauge, pak het vissen voer op de tweede verdieping. Pak het poison (vergif) uit de kamer van de heks en gebruik dat met vissenvoer (use posion with fish food). Ga naar buiten en gebruik het poison fish food met de fontein. Doorzoek de fontein. 5. Breng deze spullen naar de professor en dan zal hij Ernest terug veranderen. Foto 1: Foto 2: De volgende keer wordt de Quest 'Goblin diplomacy' uitgelegd. Deze kost aardig wat tijd . De Runescape Info Center Crew Bewerkt: 21 april 2007 door VWO-er
Ice Banana Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Update's1.Olaf's QuestOlaf Hardson is een beetje teleurgesteld en wat depressief ook.Hij heeft zijn boot gecrasht terwijl hij op zoek was naar een Schat.En jij moet helpen om zijn weg terug te vinden.Mishien kan je de schat zelf vinden als een beloning...Als je deze quest hebt gedaan ben je toegelaten om "The Brine Sabre" vast te houden Met zijn geniepig "UnderWater Special Attack" door de "Brine Rat" te vermoorden in een slayer task.Benodigdheden om Olaf's Quest te starten:Fremennik Trials (Quest)Level 40 FiremakingLevel 50 WoodcuttingHigh level Agility zou een hele vooruitgang zijn.*Deze Quest is een member quest. In ander nieuws: Sommige spelers hebben ondervonden dat soms hun "Protect from prayers" eruitzagen ofdat ze aanlagen,terwijl ze eigelijk af lagen,zodat ze niet genoeg prayer points hadden.Dit is nu opgelost 10 April 2007 - Players' Gallery and New Wallpaper Deze maands gallery zagen sommig zalige renders van Ardougne Market place en wat Goud-Getrimd-Rune -Harnas en nog intresante kunstwerkjes.Bij de Download sectie van Runescape vind je nu een nieuwe wallpaper van een erge waakzame Void KnightMet zijn "Mace" in zijn handed...Dat betekent oorlog!Hope you like it! De Runescape Info Center Crew Bewerkt: 11 april 2007 door ICE BANANA
Ice Banana Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Updates 16 April 2007 - New Knowledge Base In onze oneindige zoektocht om de website gemakkelijker voor je te gebruiken en meer prettiger te maken om te bekijken, hebben wij net het systeem bijgewerkt dat de Kennisbank in werking stelt. U zult waarschijnlijk de meeste veranderingen niet aangezien zij achter de scènes zijn zien, ervoor zorgend dat alles behoorlijk werkt. Wat u zult zien is de nieuwe KB homepage, en in de toekomst zullen wij veel meer met de artikelen kunnen doen het allen maken die veel eenvoudiger om te vinden wat u nodig hebt. De KB homepage kenmerkt nu een Artikel van de Week (een artikel dat wij denken zal u, of enkel een deel van KB interesseren die zo veel aandacht niet krijgt aangezien wij het zouden moeten) denken, FAQs (algemeen gesteld vragen en hun antwoorden, evenals een verbinding om meer te weten te komen) en Recente Artikelen (zodat kunt u ervoor zorgen u omhoog tot op heden met alle recentste KB toevoegingen houdt). Daarnaast is het onderzoekshulpmiddel nu veel, veel beter bij het vinden van de juiste informatie. Met al dit op zijn plaats, hopen wij u het krijgen aan de juiste veel eenvoudiger en plezierige informatie zult vinden. Happy ' Scaping! De Runescape Info Center Crew
Rullez Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Deze week ga ik de skill smithing bespreken. Dit leek mij wel toepasselijk, want de vorige keer had ik minning gedaan. En Smithing heb daar veel mee te maken. Nu zal ik stoppen en wat laten zien. Smithing Als jij Ores heb gemind. Kan je deze smelten in een Furance. Hier worden het bars. (Je heb Bronze bars Iron Bars Steel Bars Silver Bars Gold Bars Bluerite Bars Mithril Bars Adamant Bars en Rune Bars Heb jij eenmaal bars. Ga je naar de dichtst bezijnde Anvil. Hier pak je ook een hamer bij. Nu kan je daggers platebody's ga zo maar door. Dit maak hij dan in no time. En dan heb jij weer een leuke armour om te dragen. Of om natuurlijk om te verkopen. Dit was het dan weer voor deze keer. En volgende week gaan wij de skill Thieving bespreken. Dit is wel Members Only. Bewerkt: 21 april 2007 door Rullez
.Timothy Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Quests Zoals ik de vorige keer al zei ga ik deze keer Goblin Diplomacy uitleggen, er zit wel wat huor bij maar dat zal je wel merken met die groene creaties. Niveau: Gemiddeld, kost tijd. Startpunt: Bartender in Port Sarim Benodigdheden: Drie goblins mails, dyes en 100 coins. Beloning: 5 quest point gold bar en 200 crafting xp (punten). Wat je moet doen: 1. Ga naar Goblin village en praat daar met een van de generals. Vraag dan of je een kleur mag uitzoeken. 2. Orange dye: Je hebt dye een red en yellow dye nodig voor orange. Je kunt dyes krijgen bij Aggie in draynor. Voor de red dye heb je 3 red berries nodig en 5 coins. Red berries kun je krijgen in een bos aan de noordkant van Varrock. Voor de yellow dye heb je 2 onions nodig (uien). Die kun je vinden in Lumbrigde aan de noordkant bij de schapen. Breng de spullen naar Aggie en zij maakt red en yellow dye. Mix de dyes (use yellow dye with red dye) en gebruik dan de orange dye met goblin mail (use orange dye with goblin mail). Ga dan terug naar Goblin village. Geef de orange goblin mail aan één van de generals. 3. Blauwe dye: ze vinden oranje niet echt mooi en nu moet je een blauwe goblin mail voor ze maken. Daar voor heb je dus blauwe dye nodig. Koop wat wood leaves voor 15 coins (minder kan niet). Je kan woad leaves kopen in Falador bij het park. Je moet dan praten met de gardener (=tuinman) Kijk uit als je met de linker muis knop op hem klikt, dan val je hem aan! Ga dan weer naar Aggie en zij maakt blue dye. Gebruik de blauwe dye met goblin mail (use blue dye with goblin mail). Ga terug naar de generals in Goblin Village en geef ze het pak. 4. Nu blijkt dat de generals blauw ook niet mooi vinden en willen nu bruine goblin mail. Maar gelukkig hoef je niet naar Aggie want de goblin mails zijn al bruin. Geef gewoon 1 goblin mail aan ze en klaar. Ze vinden bruin erg mooi. Kaartje met locaties: Legenda: Goblin Village Falador Park Bartender Port Sarim Aggie De volgende keer wordt de Quest 'Imp Catcher' uitgelegd. Deze is heel erg makkelijk. De Runescape Info Center Crew Bewerkt: 21 april 2007 door VWO-er
Ice Banana Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) UpdatesBij de grens aan de Wildernis zult u een kleine verandering opmerken deze week .Met spade-verenigd, is een sloot gegraven! U zult vinden dat om de wildernis in te gaan dat je moet hoppen over een kleine sloot (geen vereist niveau van de Behendigheid = Agility). Daar is nog een klein stukje veilig ten noorden van de sloot, zodat u niet ongerust moet worden van het snel hoppen over de sloot . Screenshot:In ander nieuws... Pasen is gekomen en gegaan, en met het de Pasen is het Konijntje terug naar zijn geheimzinnig huis voor een ongeluk-vrije de chocoladefestival op van volgend jaar (hopelijk) voor te bereiden, teruggegaan. Ten gevolge heeft Jagex de easter drop stopgezet. Heeft niet als je het gemist hebt want er komt zeker nog een Halloween Event!Het Runescape Info Center Crew Bewerkt: 21 april 2007 door ICE BANANA
Rullez Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Help Iedereen heb wel eens wat vragen over Runescape. Stuur mij (Rullez) een PB. Met daarin de vraag. En ik zal zo snel mogelijk in dit topic een antwoord posten. Maak je geen zorgen. Je blijft anoniem. Dus schaam je niet en vraag maar raak.
Rullez Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Thieving Zo als ik al een tijdje terug ha dik beloofd om Thieving te berspreken. Dus here i am.Thieving, Ja wat betekend dit nou. Nou het is niet minder als gewoon stelen. De EXP komen er erg snel bij. Maar het wordt steeds moeilijker. Aan het begin heb je een Man/Vrouw die je moet beroven. DIt gaat erg snel en gemakkelijker. Daarna moet je ene farmer beroven. Dit gaat ook nog wel. Maar daarna moet je H.A.M. gasten pickpotten. Die gaat helmaal niet gemakkelijk. Ze betrappen je echt heel erg snel. En geven je ene klap. Dit is snel -1 a2 hitpoins. Dus reken er maar op dat het erg moeiljk word na een tijdje.Meestal steel je vooral geld. En de bekende spullen zoals Pick axen, Axen En daggers.Dit was het dan weer, Wat we de volgende keer gaan bespreken houd ik nog even geheum. En denk eraan. Thieving is Member only. >>> Door Froodooo: Op verzoek van Rullez gesloten en unpinned. <<<
Recommended Posts