Jump to content

Help...


j1mb0

Recommended Posts

Ik heb dus een bedrijf gekocht...

maar hoe krijg ik er geld voor?

Er zal geld worden gegenereerd bij de ingang van het betreffende bedrijf zodra je de missies van dat bedrijf hebt voltooid. Dus als je even zegt welk bedrijf je hebt gekocht, dan kan ik je vertellen wat je moet doen om het bedrijf winstgevend te maken.

De missies van alle bedrijven zijn ook uitgebreid beschreven op WikiGTA. Ziehier de betreffende pagina: *KLIK*.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus een bedrijf gekocht...

maar hoe krijg ik er geld voor?

Er zal geld worden gegenereerd bij de ingang van het betreffende bedrijf zodra je de missies van dat bedrijf hebt voltooid. Dus als je even zegt welk bedrijf je hebt gekocht, dan kan ik je vertellen wat je moet doen om het bedrijf winstgevend te maken.

De missies van alle bedrijven zijn ook uitgebreid beschreven op WikiGTA. Ziehier de betreffende pagina: *KLIK*.

ik heb ze allemaal behalve print works :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus een bedrijf gekocht...

maar hoe krijg ik er geld voor?

Er zal geld worden gegenereerd bij de ingang van het betreffende bedrijf zodra je de missies van dat bedrijf hebt voltooid. Dus als je even zegt welk bedrijf je hebt gekocht, dan kan ik je vertellen wat je moet doen om het bedrijf winstgevend te maken.

De missies van alle bedrijven zijn ook uitgebreid beschreven op WikiGTA. Ziehier de betreffende pagina: *KLIK*.

ik heb ze allemaal behalve print works :klap:

De Print Works van Earnest Kelly moet gedaan worden om de eindmissie's Cap the Collector en Keep Your Friends Close, deze moeten ook worden voltooid om de 100 % te halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...