sevaboy Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Ik zoek een website met nederlandse hint&tips/cheats website. IK heb al één WikiGta(voor alle gta's) ANimewolken(pokémon,dragonball Z,medabots en yu-gi-oh) Maar ik zoek er nog meer. Bewerkt: 5 april 2007 door sevaboy Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik ken niet heel veel cheat sites, omdat ik het meestal bij 1 houd. Natuurlijk cheat ik niet zo vaak, maar het is altijd leuk om eens uit te proberen. Ik vind de site genaamd Cheatnow wel handig, hier vind je erg veel cheats, het gaat van GTA tot aan de Sims, je kunt alles makkelijk vinden door een handige zoekfunctie. Daarnaast zijn er ook nog vele tips voor spellen te vinden. Ikzelf vind het een erg handige site, kijk er maar eens rond Als je even op Google zoekt zul je ook snel handige sites vinden. Typ bijvoorbeeld 'Nederlandse cheat site' in en je zult vele zoekresultaten krijgen Succes ermee Reageren
Jowx Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Verplaatst naar het 'Algemeen Games Forum'. Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Ik ken een goede site www.gamersnet.nlHet is nederlands talig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.