msjonathan Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 hier ben ik weer. ik ben echt niet goed in vliegen zou iemand mij nog eens uit de nood kunnen helpen door Verdant Meadows Graveyard missies te spelen san andreas : versie 1. :schater: :schater: GTASAsf1.b
Typhoon Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Mission Passed: N.O.E. Beloning: $15000 Cheats/mods: Niet gebruikt Mission Passed: Stowaway Beloning: $20.000 Cheats/mods: Niet gebruikt Mission Passed: Black Project Beloning: Je krijgt geen geld, maar ik heb tijdens de missie een Minigun gepakt, vind je vast leuk Cheats/mods: Niet gebruikt Mission Passed: Green Goo Beloning: $20.000 | Jetpack spawnt bij de vliegschool | Je kunt elke dag maximaal $10.000 ophalen bij het vliegveld. Cheats/mods: Niet gebruikt Extra: In een ander topic las ik dat je je irriteerde aan de 'cheatmelding', nou als extra'tje heb ik die verwijderd. Je zult nu geen 'cheatmelding' meer krijgen wanneer je probeerd op te slaan. Ook staat er bij 'Stats' niet maar dat je gecheat hebt. Het is dus helemaal schoon Je moet natuurlijk niet weer gaan cheaten, want dan komt de melding wel weer Ik dacht dat je de laatste 3 missies misschien zelf nog eens spelen wilt, die zijn namelijk erg leuk. Daarom heb ik 2 savegames bij gevoegd, bij de 1e savegame heb ik alleen de vliegmissie gehaald. Bij de 2e heb ik alle missies bij de vliegschool gehaald Savegame 1 (alleen N.O.E): Savegame 2 (alles): Nou nog veel plezier met San Andreas! Bewerkt: 5 april 2007 door Typhoon
Recommended Posts