Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag nieuwe gebouwen in VC zetten.

ik kan al aardig gebouwen maken alleeen ik weet niet hoe ik ze moet texturen in Zmodeler.

kan iemand me hierbij helpen?

Geplaatst:

Textuur aanbrengen moet je wel degelijk in Zmodeler, wat neophyte bedoelt is slechts het veranderen van textuur op bestaande objecten.

Als je nieuwe objecten maakt, moet je aan elk vlak van je object een stuk uit een van de texture files toekennen.

Ik heb het wel eens gedaan, maar ik zou het je nu zo een-twee-drie niet kunnen uitleggen. Je zou eens op google kunnen zoeken op "texturing zmodeler tutorial",

waarschijnlijk zul je engelse tutorials vinden, want ik denk niet dat hier nederlandse tut's voor zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja ik weet ook niet precies wat hij bedoeld ik d8 gebouwen die hij wil anpassen maar was dus niet het geval. Je bedoeld dus dat jij nieuwe gebouwen hebt gemaakt.

Ik weet het deels wel maar ben echt veel te moe om zo veel te typen heb zo kut dag vandaag, je hebt wel txdbuilder voor nodig of die gebruik ik in elk geval, zoek maar op internet ergens doe maar google en dan txdbuilder. Daar mee kan je eigen txd maken maar hoe het verder verloopt kan ik helaas nu niet zeggen .

Bewerkt: door neophyte13-2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...