Eros Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Omdat mijn vorige signature 10 kb te groot was. Heb ik er nog maar eens een nieuwe gemaakt: Dit is de eerste die ik heb geprobeert met deze stijl, dus hints zijn welkom. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Zeer mooi plaatje Niet dat ik er echt verstand van heb! Jammer vind ik alleen zijn mond! Net alsof hij s'n tong buitenboord heeft hangen maar zeker mooi plaatje Hoe je het toch flikt 9,7/10 Bewerkt: 5 april 2007 door Kellerman Reageren
Aeroplane Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Eros => King of Photoshop l 8 , 5 / 10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Sig: Mijn maat je bent nu echt verbeterd je resultaat is super !! render :je hebt echt aan de render gewerkt ,het resultaat is super!!! 9.5/10 Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Mooie sig. Render past goe dbij BG, vind enkel het font niet zo mooi! Voor de rest top! 8/10 Rivel Reageren
mathi Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Mooie sig. Render past goe dbij BG, vind enkel het font niet zo mooi! Voor de rest top! 8/10Rivel 9.5/10, zeer mooi afgewerkt Reageren
.Djanick Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 ik ga ook maar even raten dan, render: ik vind je render niet mooi, de qualiteit ervan is erg slecht effecten: volgens mij heb je outer glow gebruikt bij je render en dat maakt hem alleen maar onduidelijker Background: integendeel tot de rest van je sig vind ik je BG wel mooi gemaakt font: staat eigenlijk meer in de weg dan dat die goed doet, je kon hem beter op een andere plaats zetten cijfer: 7 Reageren
Eros Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Bedankt voor de ratings en tips. Wat vinden julie overigens van mijn "weeral" nieuwe sig. Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Sig 1: Kvind deze mooi gesmudged maar gebruik wat meer effecten, want hij is nog niet helemaal af, 7/10 Die ene in je handtekening: Deze vind ik mooier, ook weer goed desmudged en de render zit er beter in 7,5/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik vind die basketter heel mooi gedaan. Juist vind ik wel dat gezicht van die basketter zelf, niet zo heel erg mooi? Maar de kleuren er rond zijn ook heel mooi. Misschien wel nogal veel rood gebruikt? Dus ik geef je een 7/10! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Eerlijk gezegt Eros heb ik beter creaties van je gezien ik vind deze zelf gezegt naar mijn smaak niet heel erg mooi vooral met die basketballer en de kleuren daarom geef ik je een 6. Probeer weer van die mooie te maken net zoals die ene keer die battle tegen Lord Of War daar had je een echte mooie 1 gemaakt die van The Game zulke zijn wel mooi. Reageren
Dynamic Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Leuke sig heb je daar gemaakt. Met Lebrown James mooie Smudge effecten maar je hebt iets teveel van 't goede gedaan. hierop geef ik je een 8. Die je nu in je sig hebt staan is prachtig! Daar heb je je effecten mooi verdeeld over je sig, een 9. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Leuke sig heb je daar gemaakt.Met Lebrown James mooie Smudge effecten maar je hebt iets teveel van 't goede gedaan. hierop geef ik je een 8. Die je nu in je sig hebt staan is prachtig! Daar heb je je effecten mooi verdeeld over je sig, een 9. Klopt die signature die je nu hebt vind ik ook mooi gemaakt ook een 9. Reageren
Eros Geplaatst: 8 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Eerlijk gezegt Eros heb ik beter creaties van je gezien ik vind deze zelf gezegt naar mijn smaak niet heel erg mooi vooral met die basketballer en de kleuren daarom geef ik je een 6.Probeer weer van die mooie te maken net zoals die ene keer die battle tegen Lord Of War daar had je een echte mooie 1 gemaakt die van The Game zulke zijn wel mooi. Die van The Game vind ik juist één van mijn mindere sigs. ^^ Maar ja is jou mening, toch bedankt voor de rating en commentaar. Bewerkt: 8 april 2007 door Eros Reageren
King Room Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Ik zag deze signature, en zag dat het LeBron James is, alleen ik vind de render/LeBron James niet mooi erin verwerkt en de achtergrond vind ik ook niet echt passen bij de render.. Maar de achtergrond is opzich wel mooi zonder render. Ik vind de render heel slecht ik had de render in real gedaan.. een 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.