Jump to content

MSN Live Plus! Ads

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, groet de vreemdeling... :clown:

Ik zit met een probleem. Ik heb pas MSN Live Plus! geinstalleerd, en toen de sponsor mode aangeklikt. Ik krijg nu telkens super veel popups, weet iemand hoe ik dit moet stoppen?

Bij voor baat dank,

Koen729

Geplaatst:

ik denk dat jij via de software kan verwijderen en daarna kan jij herinstalleren MAAR dan NIET op de sponsor klikken ;)

Geplaatst:
Hallo, groet de vreemdeling... :clown:

Ik zit met een probleem. Ik heb pas MSN Live Plus! geinstalleerd, en toen de sponsor mode aangeklikt. Ik krijg nu telkens super veel popups, weet iemand hoe ik dit moet stoppen?

Bij voor baat dank,

Koen729

ik heb daarvoor een pop-up programma, zoek dat eens op, misschien kan je er een downloaden,

ik weet dat dat vervelend is, :duh:

Geplaatst:

Aanvulling op SWYV:

De sponsor is een dikke spyware/adware :Y

Dat zegt hij ook in de license agreement dacht ik.

Geplaatst: (bewerkt)

Beetje raar, bij Software zegt hij dat hij al zonder sponsor is geïnstalleerd. Ik heb hem echt nog steeds :-(

Dubbelpost.

Ik heb hem nog steeds, heeft iemand een download die dat weghaald? :-(

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Geduld is een schone zaak..<<<

En pop-ups zijn irritant :Y

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Toestemmng van Preddy om te bumpen :D

ik heb gewoon de reclame shit weg gehaald met een programmtje

A-Patch Msn Live

kan je je msn zelf indelen en reclames ed. weglaten

Gedownload en gebruikt, maar wat moet ik aanklikken om die ads weg te krijgen?

Geplaatst:

Ik vrees dat je je computer zal moeten scannen. Eenmaal klaar met verwijderen van de spyware, hoef je niets te doen. Dat progje is om WLM kaal te plukken. Zie hier:

Geplaatst:

Hmmm... :/

Maar kan ik niet gewoon die bestanden van m'n PC afhalen? :/

Is er nog leven hier? Hoe dan ook, ik las iets over een programma wat dit gelijk verwijderd, weet iemand daar iets over?

Geplaatst: (bewerkt)

*Bump*

Me vader wordt hier niet echt blij van als hij het merkt ^^

>>> Door Preddy: Dit is de laatste bump die ik toelaat, volgens mij is het nu wel duidelijk of er iemand het antwoord weet of niet.<<<

Lekker dan, heb ik de rest van mijn leven last van die pop-ups :/

Bewerkt: door Koen729
Geplaatst:
*Bump*

Me vader wordt hier niet echt blij van als hij het merkt ^^

>>> Door Preddy: Dit is de laatste bump die ik toelaat, volgens mij is het nu wel duidelijk of er iemand het antwoord weet of niet.<<<

Lekker dan, heb ik de rest van mijn leven last van die pop-ups :/

ik heb wel een antwoord(misschien een beetje laat(niet actief geweest))

probeer hitman pro eens dat zijn een heleboel spyremovers bij elkaar, je kun het hier download(ik weet je of je live links mag hebben dus doe ik het in een spoiler)http://surfright1.dyndns.org/strider2/link.aspx?name=download[/font]sterkte :dans: , en als het niet lukt mag je gewoon een PB sturen

Geplaatst:

Dat programma heeft m'n vader al, ik zal na de vakantie eens vragen of hij er wat aan kan doen... mar toch bedankt voor je hulp! :tu:

Geplaatst:

letop.gif

Als het goed is stond er dit tijdens de installatie. Misschien helpt het om MSN Plus! gewoon te deïnstalleren (het kan zijn dat je dan heel MSN opnieuw moet installeren, maar liever dan je hele pc lijkt mij).

Geplaatst:

Aanvulling:

letop.gif

Als het goed is stond er dit tijdens de installatie. Misschien helpt het om MSN Plus! gewoon te deïnstalleren (het kan zijn dat je dan heel MSN opnieuw moet installeren, maar liever dan je hele pc lijkt mij).

Hehe, lijkt me ook het eerste waar ik aan zou denken. Want als je de veroorzaker van die rommel verwijderd, dat is bij veel dingen zo. Denk maar aan een pak melk die lek is, als je het gat dichtmaakt is het probleem verholpen.

Verder lijkt me niet dat Msn ook weggaat, want Msg Plus! iets dat los van Msn is. En als e verder nog vragen hebt, dan is er een uitgebreide Msg Plus! FAQ. Jouw probleem staat er ook, en ik heb net de goede tip gevonden! Het is het sponsersprogramma dat voor die dingen zorgt, die kun je ook verwijderen, en Msg Plus! gewoon behouden (klik voor informatie).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...