Jump to content

MSN Live Plus! Ads

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat programma heeft m'n vader al, ik zal na de vakantie eens vragen of hij er wat aan kan doen... mar toch bedankt voor je hulp! :tu:

bij mij haalt dat alle ads gewoon weg( wel altijd de nieuwste versie instaleren, en regelmatig draaien(dit werkt niet als een virusscanner!))

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
Dat programma heeft m'n vader al, ik zal na de vakantie eens vragen of hij er wat aan kan doen... mar toch bedankt voor je hulp! :tu:

bij mij haalt dat alle ads gewoon weg( wel altijd de nieuwste versie instaleren, en regelmatig draaien(dit werkt niet als een virusscanner!))

Heb het net gedaan, maar nu heb ik nog steeds die (......) pop-ups! :cry:

@Ferre, naar mijn gevoel heb ik dat al 1000x gedaan, ik zal het nog eens opnieuw doen...

Edit: Werkt weer niet... :-( Als wat staat MSN Plus (naam) in de Software lijst?

Bewerkt: door Koen729
Geplaatst:

MSN Plus heet eigenlijk geen MSN Plus maar MSG Plus. De naam MSN Plus is verzonnen door een paar n00bs die het niet goed verstaan hebben. En nu gaat MSG Plus het leven door met die verzonnen naam. :duh:

Maar je vind hem onder MSG Plus! Live

Geplaatst:
MSN Plus heet eigenlijk geen MSN Plus maar MSG Plus. De naam MSN Plus is verzonnen door een paar n00bs die het niet goed verstaan hebben. En nu gaat MSG Plus het leven door met die verzonnen naam. :duh:

Maar je vind hem onder MSG Plus! Live

Wat een onzin. Hij staat bij mij gewoon in mijn software als Messenger Plus live.

Geplaatst:

Dat klopt wel maar je hebt volgens mij ook 2000 verschillende msn plus. Op elke site kan je wel een msn plus downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Nog een keer proberen...

Edi: Weer niet...

Bewerkt: door Koen729

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...