Neville Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Hallo mensen. We kennen allemaal de LVS mod wel, de mod die LC en VC in SA brengt. Maar toen ik het uitprobeerde viel het wat tegen, ik denk dat er heel wat mensen met mij eens zijn. Dus dacht ik, je kan toch wel de hele map in 1 keer in SA zetten? Dat moet niet zo moeilijk zijn, en als je het goed doet, hoeft het niet eens boven in de lucht te zweven ofzo maar lijkt het net een echt deel van de map snap je wat ik bedoel? Dus ik wou Liberty City, met Ghosttown en al, in SA zetten. Maar ik zal gewoon eerlijk zijn qua modding ben ik nog niet eens een beginner! Maar even terug naar mijn vraag, kan iemand mij hier een beetje uitleggen hoe ik dat dan het beste aan kan pakken? Hartelijk bedankt. P.S. Het is nog een beetje vroeg maar ik wens iedereen alvast een vrolijk pasen! Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ik begrijp wat je bedoelt, de LVS mod valt inderdaad wat tegen. Gelukkig voor jou is er ook nog een project dat gewoon alleen liberty city naar sa brengt. Helaas verwijderd dit wel je SA map vanwege het bestandslimiet. Je kunt hier het officiele topic bekijken en ook al de mod downloaden. Reageren
Neville Geplaatst: 6 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Ziet er goed uit. Maar er was toch een mod voor VC die de bestandslimiet weghaalt? Die zal er toch ook wel voor SA zijn? Reageren
DonLeone Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Hallo mensen.We kennen allemaal de LVS mod wel, de mod die LC en VC in SA brengt. Maar toen ik het uitprobeerde viel het wat tegen, ik denk dat er heel wat mensen met mij eens zijn. Dus dacht ik, je kan toch wel de hele map in 1 keer in SA zetten? Dat moet niet zo moeilijk zijn, en als je het goed doet, hoeft het niet eens boven in de lucht te zweven ofzo maar lijkt het net een echt deel van de map snap je wat ik bedoel? Dus ik wou Liberty City, met Ghosttown en al, in SA zetten. Maar ik zal gewoon eerlijk zijn qua modding ben ik nog niet eens een beginner! Maar even terug naar mijn vraag, kan iemand mij hier een beetje uitleggen hoe ik dat dan het beste aan kan pakken? Hartelijk bedankt. P.S. Het is nog een beetje vroeg maar ik wens iedereen alvast een vrolijk pasen! Ik heb er lang naar gezocht maar ik kan hem nergens vinden, alleen op één enkele site stond hij maar daar is ie al vanaf gehaald. Kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden en waarom hij volgens jullie tegenvalt? Bij voorbaat dank Edit: Laat maar ik heb gewoon de verkeerde zoekwoorden gebruikt , maar zouden jullie toch nog even kunnen melden waarom hij zo tegenvalt voor ik hem installeer? Dank u zeer Bewerkt: 7 april 2007 door DonLeone Reageren
Neville Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Hallo mensen.We kennen allemaal de LVS mod wel, de mod die LC en VC in SA brengt. Maar toen ik het uitprobeerde viel het wat tegen, ik denk dat er heel wat mensen met mij eens zijn. Dus dacht ik, je kan toch wel de hele map in 1 keer in SA zetten? Dat moet niet zo moeilijk zijn, en als je het goed doet, hoeft het niet eens boven in de lucht te zweven ofzo maar lijkt het net een echt deel van de map snap je wat ik bedoel? Dus ik wou Liberty City, met Ghosttown en al, in SA zetten. Maar ik zal gewoon eerlijk zijn qua modding ben ik nog niet eens een beginner! Maar even terug naar mijn vraag, kan iemand mij hier een beetje uitleggen hoe ik dat dan het beste aan kan pakken? Hartelijk bedankt. P.S. Het is nog een beetje vroeg maar ik wens iedereen alvast een vrolijk pasen! Ik heb er lang naar gezocht maar ik kan hem nergens vinden, alleen op één enkele site stond hij maar daar is ie al vanaf gehaald. Kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden en waarom hij volgens jullie tegenvalt? Bij voorbaat dank Edit: Laat maar ik heb gewoon de verkeerde zoekwoorden gebruikt , maar zouden jullie toch nog even kunnen melden waarom hij zo tegenvalt voor ik hem installeer? Dank u zeer Heel graag :-). Er zweeft alleen een klein stukje van Vice City, de film studio's om precies te zijn, in de desert. Daar staat een SWAT tank en meer niet voor zover ik weet. Je moet een new game beginnen want anders crash je, en verder is er helemaal geen lol aan die mod omdat er niks te bezichtigen valt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.